مجله خبري آسانسور مجله خبري آسانسور .

مجله خبري آسانسور

جهاني از اطلاعات آسانسور

درهاي آسانسور از سقوط، ورود يا دستكاري هر چيزي در چاهك توسط سواران جلوگيري مي كند. متداول ترين پيكربندي اين است كه دو پانل داشته باشيم كه در وسط به هم مي رسند و به صورت جانبي باز مي شوند. در يك پيكربندي تلسكوپي آبشاري (به طور بالقوه اجازه مي دهد ورودي هاي وسيع تري در فضاي محدود وجود داشته باشد)، فروش آسانسور درها روي مسيرهاي مستقل مي چرخند به طوري كه در حالي كه باز هستند، پشت يكديگر جمع مي شوند و در حالي كه بسته هستند، لايه هاي آبشاري را در يك طرف تشكيل مي دهند.اين را مي توان به گونه اي پيكربندي كرد كه دو مجموعه از اين درهاي آبشاري مانند درب هاي باز كننده مركزي كه در بالا توضيح داده شد عمل كنند و امكان ايجاد كابين آسانسور بسيار وسيع را فراهم كنند. در نصب‌هاي ارزان‌تر، آسانسور مي‌تواند از يك درب بزرگ "صفحه‌اي" نيز استفاده كند: يك در پانل تكي به عرض دري كه به سمت چپ يا راست جانبي باز مي‌شود. برخي از ساختمان‌ها داراي آسانسورهايي با درب تكي در راهرو و درهاي دوتايي آبشاري در كابين هستند.


برچسب: فروش آسانسو+نصب آسانسور+فروش قطعات،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۲:۰۹ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

الزامات راه اندازي آسانسور و ايمني آن

محدود كردن فضاي بين درب آسانسور و درب ماشين به طوري كه درهاي تاشو يك توپ با قطر 4 اينچ را در تمام نقاط در امتداد دروازه رد كنند. براي درهاي كشويي، اين براي هر منطقه 4 اينچ در 4 اينچ اعمال مي شود. فروش آسانسور اطمينان از اينكه هر درب ماشين مي تواند نيرويي معادل 75 پوند را بدون تاب برداشتن يا جابجايي درب ماشين از راهنما يا مسيرهاي آن تحمل كند، به طوري كه بچه هاي كوچك نتوانند خود را بين دو در فرو كنند.

انحراف به بيش از 3/4 اينچ محدود شد تا به حداقل رساندن و كاهش احتمال تصادفات.ترخيص هاي كاهش يافته بر اساس تجزيه و تحليل خطر است كه انجام شده و به كميته فرعي مسئول نظارت بر كدهاي آسانسورهاي مسكوني براي استفاده شخصي ارائه شده است.

 در حالي كه ASME 17.1/CSA B44 فوق الذكر در حال توسعه و تاييد بود، از سال 2015 سنسورهاي پرده نور را به عنوان يك ويژگي استاندارد به عنوان يك اقدام كوتاه مدت نصب كرده است. يك پرده نوري هر گونه مانعي مانند شخص، حيوان خانگي يا شي را كه بين درب آسانسور و درب كابين قرار دارد را تشخيص مي دهد. اگر انسدادي تشخيص داده شود، كابين تا زماني كه برداشته نشود نمي‌تواند حركت كند. آسانسورهاي قديمي را مي توان با پرده هاي نوري مجهز كرد تا خطر گير افتادن چيزي بين درب آسانسور و درب كابين كاهش يابد.

 براي حمايت بيشتر از اين ابتكار ايمني، شركت Inclinator آمريكا تغييرات كد جديد را اتخاذ كرد تا اطمينان حاصل شود كه آسانسورهاي مسكوني ما از 30 مي 2017 تنها بالاترين استانداردهاي ايمني را در همه مدل ها رعايت مي كنند.

 

علاوه بر قانون محدود كردن فضاي بين درب كابين و درب آسانسور، چندين الزام و استاندارد ديگر وجود دارد كه آسانسورهاي مسكوني بايد رعايت كنند. برخي از الزامات آسانسورهاي مسكوني خصوصي در فصل چهارم استانداردهاي ADA هيئت دسترسي ايالات متحده توضيح داده شده است. اين استانداردها بر روي اندازه مورد نياز كابين آسانسور خانگي و ابزار كار تمركز دارند.

 

علاوه بر اين، بخش 5.3 ASME A17.1 بيان مي كند كه مساحت داخلي كابين آسانسور مسكوني نبايد بيش از 15 فوت مربع باشد.

 


برچسب: فروش آسانسور، فروش قطعات آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۶:۲۷ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

تجزيه و تحليل انواع آساسنور هاي كم مصرف

تا سال 1998، آسانسورهاي هيدروليك به دليل هزينه كم، امنيت، هزينه نگهداري پايين و نصب بسيار آسان، متداول ترين راه حل نصب شده بودند.در آن زمان، هيدروليك فروش آسانسور در اروپا حدود 60 درصد از كل بازار فروش آسانسور را تشكيل مي دهد اشتراك گذاري. در سال 1995، با ظهور آسانسور كششي بدون اتاق ماشين، اين تمايل شروع به كاهش كرد [چليك و كوربهتي، 2006].تخميني از كل آسانسورهاي نصب شده و برآورد بازار در سال 2005 را ارائه مي دهد.تخمين زده مي شود كه اروپا بيش از 4.3 ميليون آسانسور داشته باشد نصب شده است كه ايتاليا بيشترين تعداد را داردآسانسورهاي نصب شده پس از آن اسپانيا و آلمان يكي از اهداف پروژه E4 كمك به غلبه بر برخي موانع مهم براي سرمايه گذاري ها و تغييرات رفتاري است كه عمدتاً ناشي از شرايط چارچوب اجتماعي-اقتصادي در بازيگران هدف است، بلكه سهم بازار را بر حسب درصد براي هر كشور نشان مي دهد. نارسايي هاي بازار، هزينه هاي مبادله يا اطلاعات ناقص و همچنين موانع بازار در سمت عرضه، عدم آگاهي مالكان، سرمايه گذاران و مديران ساختمان در شركت هاي خصوصي و همچنين مقامات دولتي، به دليل اينكه معمولاً سهم هزينه انرژي كم است. سرمايه گذاري تاثيري بر بهره وري انرژي ندارد

كسب و كار اصلي

هزينه‌هاي بزرگ مبادله‌اي كه عموماً شامل هزينه‌هاي جمع‌آوري، ارزيابي و بكارگيري اطلاعات در مورد پتانسيل‌ها و اقدامات صرفه‌جويي انرژي و همچنين هزينه‌هاي مذاكره با تامين‌كنندگان، مشاوران يا نصب‌كنندگان بالقوه است.
فقدان اطلاعات در مورد الگوهاي مصرف انرژي و بنابراين سودآوري اقدامات صرفه جويي در انرژي را نمي توان به درستي ارزيابي كرد، هزينه هاي اندازه گيري و مديريت داده ها، و هزينه هاي سرمايه گذاري براي دستگاه هاي اندازه گيري ممكن است سازمان ها را از نصب تجهيزات مناسب باز دارد.
تصميم‌گيري داخلي و تعيين اولويت سرمايه‌گذاري بسته به معيارهايي مانند زمان بازپرداخت، بلكه به عوامل نرمي مانند وضعيت بهره‌وري انرژي، تصوير، نگرش‌هاي مسئولين مديريت انرژي در سازمان، يا مسئوليت‌هاي مشترك بين بخش‌هاي مختلف ( عمليات/سرمايه گذاري)؛
مشوق هاي تقسيم در صرفه جويي انرژي ساختمان، يعني مالكان ساختمان هايي كه هزينه هاي انرژي را پرداخت نمي كنند، معمولاً به راه حل هاي كم هزينه اول علاقه مند هستند.
فقدان ساختارهاي بازار كافي و دسترسي به شركت هاي خدمات انرژي، مشاوران انرژي، آژانس هاي انرژي و غيره.
هزينه بالاي فناوري هاي نوظهور پيشرفته به دليل عدم صرفه جويي در مقياس در توليد آنها.


برچسب: فروش آسانسور، فروش آساسنور هاي كم مصرف،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۹:۲۹ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

بهترين تاريخچه آسانسور سه نكته اساسي براي خريد 1401

10 تا 15 سال پس از نصب آنها. از لحاظ تاريخي، زمان‌هاي منسوخ شدن برخي از محصولات در انتهاي چرخه عمرشان حتي كوتاه‌تر از اين بوده است. فروش آسانسور به تاريخچه سازندگان مختلف آسانسور يا سازندگان قطعات آسانسور نگاه كنيد تا ببينيد چگونه آنها در گذشته از محصولات خود پشتيباني كرده اند تا نشانه اي از آنچه در آينده انتظار داشته باشيد را دريافت كنيد. توليدكنندگاني با خطوط زماني تاريخي و مورد انتظار براي منسوخ شدن در محدوده 25+ سال وجود دارند. مشاوره با يك شركت خدمات تعمير و نگهداري كه هيچ رابطه قوي يا مالكيت متقابلي با هيچ شركت توليدي ندارد، به شما ديدگاهي بي طرفانه در مورد حمايت فعلي سازنده هاي مختلف از محصولات قديمي مي دهد. از آنجايي كه هزينه يك نوسازي معمولي اغلب در محدوده 50٪ تا 80٪ هزينه يك آسانسور جديد است، انتخاب آسانسوري با چرخه عمر طولاني تر مي تواند بهترين تصميم شما باشد.

1 به اندازه كافي آسانسور نصب كنيد. مطمئن شويد كه ساختمان خود را با آسانسورهاي كافي طراحي كنيد تا به كساني كه از آسانسور استفاده مي كنند خدمات رساني كند. اگر انتظار داريد ساختمان شما ترافيك زيادي در داخل و خارج از هر طبقه داشته باشد يا عمدتاً افراد مسن يا كساني كه مشكلات حركتي دارند را در خود جاي دهد. ممكن است نياز به يك آسانسور اضافي داشته باشد. اضافه شدن يك آسانسور ديگر در بيشتر موارد، حداقل يك آسانسور را در صورت خرابي در اختيار شما قرار مي دهد و امكان ادامه سرويس به طبقات بالاتر را فراهم مي كند.

2. استفاده مورد نظر از آسانسور را تجزيه و تحليل كنيد. هميشه در هر تصميم خريدي معاوضه‌هاي قيمت و عملكرد وجود دارد، اما زماني كه ساختماني متناسب با نوع خاصي از دستگاه بالابر ساخته مي‌شود، ايجاد تغييرات ممكن است عملاً غيرممكن باشد. در زير رايج‌ترين نوع خطاهاي استفاده از آسانسور كه مالكان ساختمان براي رفع آن به پيمانكاران تعمير و نگهداري آسانسور مراجعه مي‌كنند، آورده شده است (معمولاً هيچ راه‌حلي بدون هزينه‌هاي گزاف امكان‌پذير نيست):

  •  خريد آسانسور LULA به جاي آسانسور مسافري هيدروليك معمولي – LULA باعث صرفه جويي قابل توجهي در هزينه هاي تجهيزات و ساختمان مي شود، اما كد آن را به حداكثر سرعت بسيار پايين محدود مي كند.
  • خريد آسانسور عمودي C به جاي LULA يا آسانسور - آسانسورهاي عمودي C مجاز به كار خودكار نيستند (دكمه بايد به طور مداوم در حال حركت نگه داشته شود) و كليدهاي اجباري استفاده از آنها بايد توسط پرسنل ساختمان كنترل شود. .
  •  خريد آسانسور مواد به جاي آسانسور بار - آسانسورهاي مواد مجاز نيستند به طور خودكار كار كنند (دكمه بايد به طور مداوم در حال حركت نگه داشته شود) و معمولاً بسيار كندتر از آسانسورها كار مي كنند.
  • خريد آسانسور صندلي پله يا بالابر پله پله به جاي برخي از انواع دستگاه هاي بالابر عمودي محصور - آسانسورهاي پله در فضاي باز هستند و بسياري از تجهيزات آنها در معرض ديد قرار دارند. اين اغلب منجر به هزينه هاي بالاي خدمات به دليل خرابكاري جزئي از سوي افراد كنجكاو در دسترسي به تجهيزات مي شود. استفاده از اين دستگاه هاي پلكاني به دليل لكه ننگ درك شده در استفاده از آنها كم است. بسياري از افراد با چالش هاي حركتي ترجيح مي دهند از پله ها بالا بروند تا اينكه روي آسانسور صندلي ديده شوند.

برچسب: فروش آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۶:۰۳ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

اجزاي در آسانسور كه بدون آنها ايمني به مشكل برخورد ميكند

از بلند كردن كسي در آغوشت كه خيلي زود خسته ات مي كند. اين نكته نيز از مورد اول به دست مي‌آيد: اگر موتور از نيروي كمتري براي حركت دادن خودرو به همان فاصله استفاده مي‌كند، فروش آسانسور در مقابل نيروي گرانش كار كمتري انجام مي‌دهد.

وزنه تعادل ميزان ترمز مورد نياز آسانسور را كاهش مي دهد. تصور كنيد وزنه تعادل وجود نداشت: يك كابين آسانسور با بار سنگين واقعاً به سختي به سمت بالا كشيده مي شد، اما در سفر برگشت، اگر نوعي ترمز محكم براي متوقف كردن آن وجود نداشت، به تنهايي به سمت زمين مي دويد. وزنه تعادل كنترل كابين آسانسور را بسيار آسان مي كند.

راه آسانسور

فضاي محصور شده توسط ديوارهاي نسوز و درهاي آسانسور براي تردد يك يا چند آسانسور، دمدمي و يا بالابر مواد. شامل گودال مي شود و در قسمت زيرين كف فضاي ماشين آلات بالاي سر يا گريتينگ يا در قسمت زيرين سقف كه راه آسانسور به سقف نفوذ نمي كند ختم مي شود.

ريل هاي راهنما

مقاطع T شكل يا شكل فولادي با سطوح هدايت كننده نصب شده به صورت عمودي در بالابر براي هدايت و هدايت مسير حركت كابين آسانسور و وزنه هاي تعادل آسانسور.

بافرها

بافر دستگاهي است كه در پايين آسانسور قرار دارد و براي محافظت از افراد طراحي شده است. بافرها مي توانند با تجمع يا اتلاف انرژي جنبشي خودرو، خودروي در حال نزول را متوقف كنند.

فرمانداران سرعت

اكثر آسانسورها يك سيستم تنظيم سرعت كاملاً مجزا به نام گاورنر دارند كه يك چرخ طيار با بازوهاي مكانيكي در داخل آن تعبيه شده است. معمولاً بازوها در داخل چرخ فلايويل توسط فنرها نگه داشته مي شوند، اما اگر بالابر خيلي سريع حركت كند، به سمت بيرون پرواز مي كنند و مكانيزم اهرمي را فشار مي دهند كه يك يا چند سيستم ترمز را خاموش مي كند. اول، ممكن است برق موتور بالابر را قطع كنند. اگر شكست بخورد و بالابر به شتاب خود ادامه دهد، بازوها حتي بيشتر به بيرون پرواز مي كنند و مكانيسم دوم را با ترمز فشار مي دهند. برخي از فرمانداران كاملاً مكانيكي هستند. بقيه الكترومغناطيسي هستند. برخي ديگر از تركيبي از قطعات مكانيكي و الكترونيكي استفاده مي كنند.

ترمز ايمني

همه كساني كه تا به حال با آسانسور سفر كرده‌اند همين فكر را داشته‌اند: اگر كابلي كه اين وسيله را نگه مي‌دارد ناگهان بشكند چه؟ مطمئن باشيد جاي نگراني نيست در صورت قطع شدن كابل، انواع سيستم هاي ايمني از برخورد كابين آسانسور به كف جلوگيري مي كند.

هر خودرو بين دو ريل راهنماي عمودي با دندانه‌هاي فلزي محكمي كه تا انتها روي آن‌ها تعبيه شده بود، حركت مي‌كرد. در بالاي هر خودرو، يك مكانيسم فنري با قلاب هاي متصل وجود داشت. اگر كابل پاره مي شد، قلاب ها به سمت بيرون مي آمدند و به دندانه هاي فلزي در ريل هاي راهنما گير مي كردند و ماشين را به طور ايمن در موقعيت قفل مي كردند.

درها

طبق معمول  درها، درب هاي آسانسور نيز براي ورود و خروج در نظر گرفته شده است. درب آسانسور دو نوع درب دستي و درب اتوماتيك مي باشد.

درب هاي دستي: اين نوع درب ها با كمك شخصي كه مي خواهد وارد آسانسور شود باز مي شود.

درب‌هاي اتوماتيك: درب‌هاي اتوماتيك نوعي درب هستند كه به‌طور خودكار باز مي‌شوند، زيرا نيروي آن توسط اپراتور درب تامين مي‌شود و معمولاً داراي يك پرده فوتوالكتريك تمام ارتفاع براي حس ورود/خروج افراد است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۸:۱۲ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

تاريخچه آسانسور: چگونه آسانسورها تغيير كرده اند 2022

آسانسور براي بسياري از مردم يك نياز روزانه است، اما هميشه اينطور نبوده است. درك تاريخچه آسانسور مي تواند براي اپراتورهاي آسانسور و مسافران به طور يكسان مفيد باشد. فروش آسانسور  در اينجا تاريخچه مختصري از سيستم‌هايي است كه براي رساندن ما به مقاصد مرتفع خود به آنها تكيه مي‌كنيم.

آسانسورهاي مسافري اوليه

انسان ها از اوايل قرن سوم قبل از ميلاد از بالابرها براي حمل و نقل عمودي استفاده مي كردند. آسانسورهاي مدرن، مشابه آسانسورهايي كه امروزه با آنها آشنا هستيم، براي اولين بار در دهه 1800 اختراع شدند. طراحي آسانسور در دهه 1850 شروع به انتقال افراد به جاي كالا كرد و در سال 1852 اولين وسايل ايمني آسانسور اختراع شد. اختراع وسايل ايمني راه را براي تكامل آسانسورهاي مسافربري روشن كرد.

اولين آسانسوري كه براي مسافران در نظر گرفته شده بود در سال 1857 نصب شد. اين آسانسور بخار نيرو داشت و با سرعت 40 فوت در دقيقه حركت مي كرد. آسانسورهاي مسافربري اوليه بسيار آهسته حركت مي كردند و بيش از آنكه وسيله اي براي حمل و نقل باشند، يك تجربه نمايشي و لوكس به حساب مي آمدند. در اين زمان، ساختمان‌هاي بلند هنوز ساخته نشده بودند، و طبقات بالاتر ساختمان‌ها به دليل نياز به بالا رفتن از پله‌ها براي دسترسي به اين واحدها، اجاره كمتري داشتند - كه كاملاً در تضاد با واحدهاي پنت‌هاوس گران قيمت امروزي است. اين اولين آسانسورها اتاق هايي با طراحي مجلل با صندلي هاي روكش دار، ديوارهاي آينه اي و حتي لوسترهاي گاه به گاه بودند.

تبديل شدن به يك كالاي اصلي حمل و نقل

هنگامي كه ساختمان ها شروع به بالا و بالاتر رفتن كردند، افزايش سرعت آسانسور به كاتاليزوري براي نوآوري آسانسور تبديل شد. در سال 1870، اولين ساختمان اداري با آسانسور در مركز شهر منهتن ساخته شد كه آغاز تاريخ گسترده و كاربردي آسانسور بود. دهه 1870 زماني است كه آسانسورها به جاي يك تجربه جديد كه براي تعداد كمي از نخبگان محفوظ است، به يك كالاي اصلي حمل و نقل تبديل شدند.


برچسب: فروش آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۳:۳۲ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

اختراع واجل بشر در پديده آسانسور ها

اگرچه آسانسورها ممكن است يك اختراع مدرن به نظر برسند، اما وسايلي كه براي انتقال افراد يا كالاها به صورت عمودي استفاده مي‌شوند هزاران سال است كه وجود داشته‌اند. فروش آسانسور طبق نوشته‌هاي ويترويوس، ارشميدس، رياضي‌دان يوناني، يك آسانسور اوليه را در سال 236 قبل از ميلاد ايجاد كرد. كه با بالا بردن طناب‌هايي كه به دور يك درام پيچيده شده بود كار مي‌كرد و توسط نيروي انساني اعمال شده به يك كاپيتان چرخانده مي‌شد. در روم باستان، مجموعه اي زيرزميني از اتاق ها، آغل حيوانات و تونل ها در زير كولوسئوم قرار داشت. در فواصل زماني مختلف، آسانسورهايي كه صدها مرد با استفاده از وينچ‌ها و وزنه‌هاي تعادل كار مي‌كردند، گلادياتورها و حيوانات بزرگ را از طريق ميله‌هاي عمودي به ميدان جنگ مي‌بردند.

در سال 1743، لويي پانزدهم چيزي را كه به آن «صندلي پرنده» مي‌گويند ساخته شد تا به يكي از معشوقه‌هايش اجازه دسترسي به اتاقش در طبقه سوم كاخ ورساي را بدهد. به همين ترتيب، يك «ميز پرنده» در قلعه خلوت‌نشيني او به شاه و مهمانان خصوصي‌اش اجازه مي‌داد بدون دخالت خادمان غذا بخورند. با صداي زنگ، ميزي از آشپزخانه زير به اتاق ناهار خوري با يك غذاي مفصل، شامل تمام وسايل ضروري بلند مي شد.

در اواسط قرن نوزدهم، آسانسورهايي كه با بخار يا آب كار مي‌كردند براي فروش در دسترس بودند، اما طناب‌هايي كه به آن‌ها تكيه مي‌كردند ممكن بود فرسوده يا از بين بروند و بنابراين، عموماً براي سفرهاي مسافري مورد اعتماد نبودند. با اين حال، در سال 1852، Elisha Graves Otis يك استراحت ايمني اختراع كرد كه صنعت حمل و نقل عمودي را متحول كرد. در صورتي كه طناب بالابر آسانسور پاره شود، يك فنر پنجه‌ها را روي كابين كار مي‌كند و آنها را با قفسه‌هايي در كناره‌هاي شفت در موقعيت خود قرار مي‌دهد و كابين را در جاي خود معلق مي‌كند. اولين آسانسور مسافربري تجاري Otis كه در سال 1857 در يك فروشگاه بزرگ پنج طبقه در شهر نيويورك نصب شد، به زودي افق جهان را تغيير داد و آسمان خراش ها را به واقعيتي عملي تبديل كرد و با ارزش ترين املاك و مستغلات را از طبقه اول به پنت هاوس تبديل كرد.


برچسب: فروش آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۰:۰۳ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

لازمه هر كارخانه آسانسور صنعتي هاي كارآمد

بالابرهاي صنعتي معمولاً در كارخانه ها، دفاتري كه نياز به حمل اقلام از يك سطح به سطح ديگر وجود دارد استفاده مي شود. ما توليد كننده آسانسورهاي صنعتي هستيم كه در اندازه هاي مختلف و براي اهداف مختلف موجود مي باشد. فروش آسانسور بالابرهاي هيدروليك كالاهاي كوچك مي توانند كالاهاي سبك وزن را حمل كنند در حالي كه بالابرهاي كالاهاي هيدروليك بزرگ مي توانند اقلام بزرگ را به راحتي حمل كنند. بالابرهاي صنعتي ما مي توانند تا 1500 كيلوگرم وزن و تا ارتفاع 30 متر را حمل كنند.

ما همچنين يك توليد كننده بزرگ بالابرهاي هيدروليك هستيم. بالابرهاي هيدروليك بسيار ارزانتر از بالابرهاي كالاي ديگر هستند، بنابراين مقرون به صرفه هستند. بالابرهاي هيدروليك كالاي هيدروليك نيز مزيت ديگري دارند كه نصب آن آسان است و نياز به فضاي كمتري براي فرآيند نصب دارند. از آنجايي كه بالابرهاي كالاهاي هيدروليك در مصرف انرژي كارآمد هستند، اين بالابرها توسط تعداد زيادي از مشتريان انتخاب مي شوند. ما يك تامين كننده محبوب بالابر كالا هستيم و انواع بالابر كالاهاي هيدروليك را به مشتريان خود عرضه مي كنيم.
توليد كنندگان آسانسور كالا
ما يك توليد كننده، صادر كننده و تامين كننده كالاي آسانسور، مستقر در دهلي غربي، هند هستيم. آسانسورهاي كالايي كه ما ارائه مي كنيم براي حمل بارهاي سنگين به طور موثر و كارآمد طراحي شده اند. اين آسانسورهاي كالا به طور گسترده در انبارها و طبقات كارخانه ها كه خطوط مونتاژ در طبقات مختلف پخش شده اند استفاده مي شود. ساخته شده از مواد با كيفيت برتر و با استفاده از آخرين فناوري، آسانسورهاي كالاي ما به دليل عملكرد و استحكام مورد تحسين قرار مي گيرند. ما در آسانسور باربري و آسانسور ماشين تخصص داريم.

ما آسانسور باري با كيفيت برتر را ارائه مي دهيم كه به صورت سفارشي براي انواع كاربردهاي صنعتي ساخته شده است. اين آسانسورهاي باربري به صورت سفارشي براي تحمل بارهاي بسيار سنگين در بنادر، كارخانه ها و انبارها ساخته مي شوند. آسانسورهاي باري كه ما ارائه مي دهيم براي تحمل بارهاي ناهموار و حجيم ساخته شده اند و به دليل دوام و عملكردشان مورد تاييد قرار مي گيرند. ما آسانسورهاي باربري كاملاً كامپيوتري و دستي و مكانيزه را بر اساس كاربرد آنها ارائه مي دهيم. اين آسانسورهاي باربري مي توانند تا 5000 كيلوگرم وزن را در هر زمان به راحتي تحمل كنند. ما يك توليد كننده، صادر كننده و تامين كننده مشهور آسانسورهاي باري از دهلي غربي، هند هستيم.


برچسب: فروش آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۶:۰۷ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

سيستم روشنايي آسانسور 1401

چه يك ارتقاء نور صرف باشد، چه تصميمي براي تبديل آسانسور به فضايي هوشمند و مجهز به اينترنت اشياء، LED iBond راه حل مناسبي براي نيازهاي شما در روشنايي آسانسور دارد. فروش آسانسور بر اساس فناوري ثبت اختراع، LED iBond سقف آسانسورهاي باريك و تك جزئي 6 ميلي متري را با چراغ هاي LED يكپارچه ارائه مي دهد. طراحي سقف و نور با توجه به نيازهاي شما قابل تنظيم است.

علاوه بر اين، براي پايداري بهتر، اقتصاد عملياتي بهتر و تعمير و نگهداري آسان، LED iBond يك مفهوم جديد - Everly - را براي جايگزيني آسان و بدون دردسر يك LED در صورت خرابي يا فرسودگي معرفي مي‌كند.

اين راه حل خلاقانه سقف آسانسور، كابين آسانسور شما را روشن مي كند و به شما و همه مسافران اجازه مي دهد از سواري لذت ببريد!
راه حل ها شامل
راندمان بالا: منبع نور صرفه جويي در انرژي
سهولت نصب، فقط يك كابل مورد نياز است
انعطاف پذيري: تركيب اجزاي خاص مشتري را در راه حل نهايي امكان پذير مي كند
امكان ايجاد طرح روشنايي سفارشي كه مي تواند به روز شده و بر روي سقف موجود نصب شود
گزينه اي براي ايجاد آسانسورهاي خود نظارتي، كه داراي اينترنت اشيا هستند و شامل سنسورهاي حركتي و ساير دستگاه هاي اينترنت اشيا مي شوند.
در هر رنگ و بافتي قابل توليد است
طراحي و ظاهر: مي تواند تصوري از يك آسانسور جديد را صرفاً با ارتقاء طرح روشنايي ايجاد كند.
گزينه اي براي استفاده از LED هاي قابل تعويض، كه به شما امكان مي دهد يك LED را در عرض چند ثانيه تعويض كنيد
اهميت روشنايي مناسب آسانسور و مزاياي راه حل هاي ال اي دي آسانسور
ما در دنيايي زندگي مي كنيم كه ساختمان هاي چند طبقه معمولي هستند و بلندترين برج هاي آسمان خراش با ارتفاع 828 متر (2716 فوت) هستند. به نوبه خود، آسانسورها به وسيله اي ضروري براي پيمايش در مناظر عمودي تبديل شده اند.

با اين حال، ديدن شخصي كه از سوار شدن بر آسانسور ترس دارد، غيرمعمول نيست. بسياري از ما در مقطعي از خود پرسيده ايم كه "اين ترس واقعا چقدر غير منطقي است؟" خوب، شما مي توانيد جلو برويد و با آسودگي نفس بكشيد. از نظر آماري، آسانسورها نسبتاً ايمن هستند. بر اساس آمار اداره آمار كار ايالات متحده، سالانه حدود 27 نفر در تصادفات آسانسور كشته مي شوند و 10200 نفر از آسيب هاي ناشي از آسانسور رنج مي برند. با توجه به اينكه آسانسورهاي ايالات متحده سالانه 18 ميليارد مسافر را انجام مي دهند، ميزان مرگ و مير بسيار پايين است. با اين حال، اين باعث نمي‌شود كه وارد آسانسوري غم‌انگيز با كابل‌هاي ژوليده و چراغ‌هاي سوسوزن شوم.


برچسب: فروش آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۰:۳۵ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

كشش در مقابل آسانسورهاي هيدروليك: كدام يك براي ساختمان شما مناسب است؟

دشوار است بدانيد كه سوار چه نوع آسانسوري هستيد، مگر اينكه بتوانيد مكانيك هاي پشت صحنه را ببينيد. به عنوان مثال، TK Elevator داراي انواع آسانسور از جمله سيستم هاي كششي و هيدروليك است فروش آسانسور، اما بعيد است كه سواران حتي متوجه تفاوت شوند.

انواع مختلفي از آسانسورها به دلايلي وجود دارد. برخي براي ساختمان هاي كوچكتر بهتر هستند در حالي كه برخي ديگر براي حمل و نقل بلند طراحي شده اند. به عنوان دو مورد از رايج‌ترين سيستم‌هايي كه امروزه در ساختمان‌هاي تجاري مورد استفاده قرار مي‌گيرند، در اينجا توضيح ما در مورد آسانسورهاي كششي در مقابل آسانسورهاي هيدروليك ارائه شده است.

آسانسورهاي كششي
تفاوت عمده بين آسانسورهاي كششي و هيدروليك در نحوه حمل و نقل سيستم هاي كابين است. در آسانسورهاي كششي، كابين توسط طناب هاي فولادي كششي يا تسمه هاي روي يك سيستم قرقره بالا و پايين مي رود. در مقايسه با سيستم هاي هيدروليك، آسانسورهاي كششي:

انرژي كمتري مصرف مي كند
خدمات به ساختمان هاي متوسط ​​تا بلند
نرم تر سوار شويد
آسانسورهاي كششي از يك وزنه تعادل براي جبران وزن كابين و سرنشينان استفاده مي كنند. با اين طراحي، موتور مجبور نيست وزن زيادي را جابجا كند، و اين باعث مي شود انرژي بسيار كارآمدتر از سيستم هاي هيدروليك باشد.

آسانسورهاي كششي رايج ترين نوع آسانسور هستند. آنها مي توانند دنده اي يا بدون دنده باشند و هر دو نوع مدل توسط موتورهاي الكتريكي جريان متناوب (AC) يا جريان مستقيم (DC) هدايت مي شوند.

آسانسورهاي دنده اي

در آسانسورهاي دنده اي، گيربكسي به موتور متصل است كه چرخ را به حركت در مي آورد و طناب ها را به حركت در مي آورد. ماشين هاي چرخ دنده مي توانند به سرعت 500 فوت در دقيقه برسند. اين مدل ها از نظر سرمايه گذاري اوليه، هزينه هاي تعمير و نگهداري و مصرف انرژي، هزينه متوسطي خواهند داشت.

آسانسورهاي بدون دنده

در آسانسورهاي كششي گيربكس، شيار مستقيماً به انتهاي موتور متصل مي شود. اين مدل ها مي توانند تا 2000 فوت در دقيقه سرعت بگيرند. اين مدل ها داراي سرمايه گذاري در هزينه اوليه بالا و هزينه تعمير و نگهداري متوسط ​​هستند. با اين حال، آنها نسبت به آسانسورهاي كششي دنده اي كارآمدتر انرژي هستند.


برچسب: فروش آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۶:۱۳ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)