مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

چرا به آسانسور در خانه خود نیاز دارید

 

آسانسورهای مسکونی به طور فزاینده ای محبوب می شوند. زمانی که اشیاء لوکس به حساب می آمدند، اکنون برای کمک به بهبود کیفیت زندگی طیف وسیعی از مردم، از جمله افرادی که برای جابجایی فروش آسانسور  به دیگران وابسته هستند، استفاده می شود. بالابر تحرک آنها را افزایش می دهد و به آنها اجازه می دهد از اتاقی به اتاق دیگر حرکت کنند، که بخشی از استقلال آنها را به آنها باز می گرداند.

اما این آسانسورها فقط برای افراد دارای معلولیت جسمی یا بستگان مسن‌تر که قادر به رفتن از پله‌ها نیستند، نیستند، حتی اگر آسانسورهای دسترسی معلولان در این مواقع فوق‌العاده مفید هستند. آنها در عوض به دلایل دیگری در بسیاری از خانه ها به یک ضرورت تبدیل می شوند.

اگر به فکر تبدیل یک ساختمان قدیمی به خانه خود هستید، به خصوص اگر زمانی از آن ساختمان برای مقاصدی غیر از مسکونی استفاده می شد، مانند کلیساها، به احتمال زیاد هیچ آسانسوری نصب نخواهید کرد. پله ها متداول ترین وسیله حمل و نقل بین طبقات در سازه های قدیمی هستند، بنابراین بازسازی آنها به منظور تطبیق با آسانسور خانگی گزینه ای عالی برای دستیابی به تحرک بیشتر است.

به عنوان مثال، در پروژه ما در هاروگیت، جایی که ما روی یک خانه خانوادگی زیبا کار می کردیم که از یک برج آب قدیمی تغییر کاربری داده بود، آسانسوری که ما نصب کردیم یک لوکس صرف تلقی نمی شد، بلکه یک ضرورت نیز محسوب می شد. تعداد زیاد پله ها سفر روزانه بین چهار طبقه را برای زوج کارول و مجید بسیار دشوار می کند، بنابراین این آسانسور به آنها اجازه آزادی و سهولت در رفت و آمد در خانه را می دهد.

اگر نگران این هستید که آسانسور با طراحی داخلی موجود مطابقت نداشته باشد و در عوض یک منظره دردناک در خانه شما باشد، می توانید بهترین راه حل را که مکمل دکوراسیون است انتخاب کنید. هر ساختمان نیازهای خاص خود را دارد، بنابراین مهم است که قبل از تصمیم گیری در مورد آسانسور، ویژگی ها و ویژگی های بصری آن متناسب با خانه شما تنظیم شود.


برچسب: فروش آسانسور، فروش قطعات آسانسور، هایکا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۲:۴۹ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)