مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

خدمات آتش نشانی در آسانسور ها

خدمات آتش نشانی
بسته به موقعیت آسانسور، کد خدمات آتش نشانی از ایالت به ایالت و کشوری به کشور دیگر متفاوت است خدمات آتش نشانی معمولاً به دو حالت تقسیم می شود: فاز یک و فاز دو اینها حالت‌های جداگانه‌ای هستند که آسانسور می‌تواند وارد آن شود.

حالت فاز یک توسط سنسور دود، سنسور حرارت یا کلید دستی در ساختمان فعال می شود هنگامی که زنگ هشدار فعال شد، آسانسور به طور خودکار وارد فاز یک می شود.آسانسور مدتی منتظر می ماند، سپس وارد حالت تلنگر می شود تا به همه بگوید که آسانسور از طبقه خارج می شود.هنگامی که آسانسور از طبقه خارج شد، بسته به اینکه آلارم در کجا به صدا درآمده است، آسانسور به طبقه فراخوان آتش می رود.با این حال، اگر زنگ هشدار در طبقه فراخوان آتش نشانی فعال شده باشد، آسانسور یک طبقه جایگزین برای فراخوانی خواهد داشت.هنگامی که آسانسور فراخوانی می شود، به طبقه فراخوان رفته و با درهای باز متوقف می شود.
آسانسور دیگر به تماس ها پاسخ نمی دهد و در هیچ جهتی حرکت نمی کند. فروش آسانسور سوئیچ کلید سرویس آتش نشانی در طبقه فراخوان آتش نشانی قرار دارد.کلید آتش نشانی قابلیت خاموش کردن سرویس آتش نشانی، روشن کردن سرویس آتش نشانی یا دور زدن سرویس آتش نشانی را دارد.تنها راه بازگرداندن آسانسور به حالت عادی این است که پس از تنظیم مجدد آلارم ها، آن را به حالت بای پس تغییر دهید.


آسانسور KONE Ecodisc در انگلستان در حالت سرویس آتش نشانی
حالت فاز دو را فقط می توان با کلید کلیدی که در داخل آسانسور در پانل کنترل متمرکز قرار دارد فعال کرد. این حالت برای آتش نشان ها ایجاد شده است تا بتوانند افراد را از یک ساختمان در حال سوختن نجات دهند. کلید فاز دو واقع در COP دارای سه موقعیت خاموش، روشن و نگه داشتن است. با روشن کردن فاز دو، آتش نشان ماشین را قادر به حرکت می کند. با این حال، مانند حالت سرویس مستقل، خودرو به تماس خودرو پاسخ نمی دهد مگر اینکه آتش نشان به صورت دستی دکمه بسته شدن در را فشار داده و نگه دارد. هنگامی که آسانسور به طبقه مورد نظر می رسد، درهای خود را باز نمی کند مگر اینکه آتش نشان دکمه باز شدن در را نگه دارد. این در صورتی است که کف در حال سوختن باشد و آتش نشان بتواند گرما را احساس کند و بداند که در را باز نکند. آتش نشان باید دکمه باز شدن در را نگه دارد تا درب کاملا باز شود. اگر به هر دلیلی آتش نشان بخواهد آسانسور را ترک کند، از موقعیت نگه داشتن روی کلید کلید استفاده می کند تا مطمئن شود آسانسور در آن طبقه باقی می ماند. اگر آتش نشان بخواهد به طبقه فراخوان بازگردد، به سادگی کلید را خاموش کرده و درها را می بندد.


برچسب: فروش آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۹:۳۶ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)