مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

سیستم روشنایی آسانسور 1401

چه یک ارتقاء نور صرف باشد، چه تصمیمی برای تبدیل آسانسور به فضایی هوشمند و مجهز به اینترنت اشیاء، LED iBond راه حل مناسبی برای نیازهای شما در روشنایی آسانسور دارد. فروش آسانسور بر اساس فناوری ثبت اختراع، LED iBond سقف آسانسورهای باریک و تک جزئی 6 میلی متری را با چراغ های LED یکپارچه ارائه می دهد. طراحی سقف و نور با توجه به نیازهای شما قابل تنظیم است.

علاوه بر این، برای پایداری بهتر، اقتصاد عملیاتی بهتر و تعمیر و نگهداری آسان، LED iBond یک مفهوم جدید - Everly - را برای جایگزینی آسان و بدون دردسر یک LED در صورت خرابی یا فرسودگی معرفی می‌کند.

این راه حل خلاقانه سقف آسانسور، کابین آسانسور شما را روشن می کند و به شما و همه مسافران اجازه می دهد از سواری لذت ببرید!
راه حل ها شامل
راندمان بالا: منبع نور صرفه جویی در انرژی
سهولت نصب، فقط یک کابل مورد نیاز است
انعطاف پذیری: ترکیب اجزای خاص مشتری را در راه حل نهایی امکان پذیر می کند
امکان ایجاد طرح روشنایی سفارشی که می تواند به روز شده و بر روی سقف موجود نصب شود
گزینه ای برای ایجاد آسانسورهای خود نظارتی، که دارای اینترنت اشیا هستند و شامل سنسورهای حرکتی و سایر دستگاه های اینترنت اشیا می شوند.
در هر رنگ و بافتی قابل تولید است
طراحی و ظاهر: می تواند تصوری از یک آسانسور جدید را صرفاً با ارتقاء طرح روشنایی ایجاد کند.
گزینه ای برای استفاده از LED های قابل تعویض، که به شما امکان می دهد یک LED را در عرض چند ثانیه تعویض کنید
اهمیت روشنایی مناسب آسانسور و مزایای راه حل های ال ای دی آسانسور
ما در دنیایی زندگی می کنیم که ساختمان های چند طبقه معمولی هستند و بلندترین برج های آسمان خراش با ارتفاع 828 متر (2716 فوت) هستند. به نوبه خود، آسانسورها به وسیله ای ضروری برای پیمایش در مناظر عمودی تبدیل شده اند.

با این حال، دیدن شخصی که از سوار شدن بر آسانسور ترس دارد، غیرمعمول نیست. بسیاری از ما در مقطعی از خود پرسیده ایم که "این ترس واقعا چقدر غیر منطقی است؟" خوب، شما می توانید جلو بروید و با آسودگی نفس بکشید. از نظر آماری، آسانسورها نسبتاً ایمن هستند. بر اساس آمار اداره آمار کار ایالات متحده، سالانه حدود 27 نفر در تصادفات آسانسور کشته می شوند و 10200 نفر از آسیب های ناشی از آسانسور رنج می برند. با توجه به اینکه آسانسورهای ایالات متحده سالانه 18 میلیارد مسافر را انجام می دهند، میزان مرگ و میر بسیار پایین است. با این حال، این باعث نمی‌شود که وارد آسانسوری غم‌انگیز با کابل‌های ژولیده و چراغ‌های سوسوزن شوم.


برچسب: فروش آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۰:۳۵ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)