مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

مسافت سفر آسانسور هیدرولیک

مسافت سفر آسانسور هیدرولیک

مسافت سفر آسانسور هیدرولیک تقریباً 60 فوت و ممکن است پیستون در دو طرف کابین داشته باشد اگر بدون سوراخ در گودال طراحی شده باشد.  فروش آسانسور پیستون های تلسکوپی ممکن است به آسانسور اجازه دهند تا 50 فوت حرکت کند، در حالی که پیستون غیر تلسکوپ ممکن است فقط تا 20 فوت بالا برود.

گاهی اوقات ترکیبی از یک آسانسور هیدرولیک طناب و پیستون کابین را راه اندازی می کند اما محدودیتی در حدود 60 فوت دارد.

در مقایسه با سایر آسانسورها ممکن است هزینه اولیه و هزینه نگهداری کمتر باشد اما هزینه انرژی هیدرولیک می تواند بالاتر باشد. دلیل این امر این است که موتور الکتریکی به شدت در برابر گرانش عمل می کند در حالی که سیال هیدرولیک را به داخل پیستون فشار می دهد. یکی از معایب آسانسورهای هیدرولیک احتمال نشت مایعات و خطرات برای محیط زیست است.

آسانسورهای پنوماتیک
آسانسورهای پنوماتیکی با فشار هوا در داخل شفت بالا و پایین می روند. اختلاف فشار هوا بین ناحیه بالا و زیر کابین آسانسور ایجاد می شود. این یک خلاء ایجاد می کند که آسانسورها را با فیزیک هوا منتقل می کند. آسانسور توسط توربین ها یا یک پمپ خلاء کار می کند که آسانسور را به سمت بالا می کشد و فشار را آزاد می کند تا آسانسور بتواند پایین بیاید. آسانسورهای پنوماتیکی به دلیل طراحی و مناسب برای کاربردهای آسانسورهای مسکونی فشرده هستند. برای نصب آسانسورهای پنوماتیکی نیازی به راه بالابر یا گودال حفاری نیست.

بالا رفتن از آسانسور
این نوع آسانسور معمولاً در مناطق ساختمانی یا تجاری استفاده می شود. اکثر این آسانسورها تحت دستگاه قدرت خود رانده می شوند که دارای انرژی الکتریکی یا احتراقی هستند. آسانسورهای صخره نوردی موقت معمولاً در ساخت و ساز ساختمان های بلند برای جابجایی پرسنل و مواد قبل از نصب آسانسور دائمی استفاده می شوند.

آسانسورهای صنعتی
بالابر آسانسور
آسانسورهای شیب دار
آسانسور صنعتی برای بالا بردن / بلند کردن وزن بسیار سنگین طراحی شده است و معمولاً در ساخت و ساز، انبارها و کارخانه های کشتی سازی استفاده می شود. آنها به گونه ای طراحی شده اند که در برخی از خصمانه ترین محیط های جهان در برابر شرایط شدید مقاومت کنند. الزامات ارتفاع سفارشی و مواد با کیفیت برای ساخت آسانسورهای صنعتی برای مقاومت در برابر استفاده های سنگین استفاده می شود.


برچسب: فروش آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۰:۵۹ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)