مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

بهترین تاریخچه آسانسور سه نکته اساسی برای خرید 1401

10 تا 15 سال پس از نصب آنها. از لحاظ تاریخی، زمان‌های منسوخ شدن برخی از محصولات در انتهای چرخه عمرشان حتی کوتاه‌تر از این بوده است. فروش آسانسور به تاریخچه سازندگان مختلف آسانسور یا سازندگان قطعات آسانسور نگاه کنید تا ببینید چگونه آنها در گذشته از محصولات خود پشتیبانی کرده اند تا نشانه ای از آنچه در آینده انتظار داشته باشید را دریافت کنید. تولیدکنندگانی با خطوط زمانی تاریخی و مورد انتظار برای منسوخ شدن در محدوده 25+ سال وجود دارند. مشاوره با یک شرکت خدمات تعمیر و نگهداری که هیچ رابطه قوی یا مالکیت متقابلی با هیچ شرکت تولیدی ندارد، به شما دیدگاهی بی طرفانه در مورد حمایت فعلی سازنده های مختلف از محصولات قدیمی می دهد. از آنجایی که هزینه یک نوسازی معمولی اغلب در محدوده 50٪ تا 80٪ هزینه یک آسانسور جدید است، انتخاب آسانسوری با چرخه عمر طولانی تر می تواند بهترین تصمیم شما باشد.

1 به اندازه کافی آسانسور نصب کنید. مطمئن شوید که ساختمان خود را با آسانسورهای کافی طراحی کنید تا به کسانی که از آسانسور استفاده می کنند خدمات رسانی کند. اگر انتظار دارید ساختمان شما ترافیک زیادی در داخل و خارج از هر طبقه داشته باشد یا عمدتاً افراد مسن یا کسانی که مشکلات حرکتی دارند را در خود جای دهد. ممکن است نیاز به یک آسانسور اضافی داشته باشد. اضافه شدن یک آسانسور دیگر در بیشتر موارد، حداقل یک آسانسور را در صورت خرابی در اختیار شما قرار می دهد و امکان ادامه سرویس به طبقات بالاتر را فراهم می کند.

2. استفاده مورد نظر از آسانسور را تجزیه و تحلیل کنید. همیشه در هر تصمیم خریدی معاوضه‌های قیمت و عملکرد وجود دارد، اما زمانی که ساختمانی متناسب با نوع خاصی از دستگاه بالابر ساخته می‌شود، ایجاد تغییرات ممکن است عملاً غیرممکن باشد. در زیر رایج‌ترین نوع خطاهای استفاده از آسانسور که مالکان ساختمان برای رفع آن به پیمانکاران تعمیر و نگهداری آسانسور مراجعه می‌کنند، آورده شده است (معمولاً هیچ راه‌حلی بدون هزینه‌های گزاف امکان‌پذیر نیست):

  •  خرید آسانسور LULA به جای آسانسور مسافری هیدرولیک معمولی – LULA باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های تجهیزات و ساختمان می شود، اما کد آن را به حداکثر سرعت بسیار پایین محدود می کند.
  • خرید آسانسور عمودی C به جای LULA یا آسانسور - آسانسورهای عمودی C مجاز به کار خودکار نیستند (دکمه باید به طور مداوم در حال حرکت نگه داشته شود) و کلیدهای اجباری استفاده از آنها باید توسط پرسنل ساختمان کنترل شود. .
  •  خرید آسانسور مواد به جای آسانسور بار - آسانسورهای مواد مجاز نیستند به طور خودکار کار کنند (دکمه باید به طور مداوم در حال حرکت نگه داشته شود) و معمولاً بسیار کندتر از آسانسورها کار می کنند.
  • خرید آسانسور صندلی پله یا بالابر پله پله به جای برخی از انواع دستگاه های بالابر عمودی محصور - آسانسورهای پله در فضای باز هستند و بسیاری از تجهیزات آنها در معرض دید قرار دارند. این اغلب منجر به هزینه های بالای خدمات به دلیل خرابکاری جزئی از سوی افراد کنجکاو در دسترسی به تجهیزات می شود. استفاده از این دستگاه های پلکانی به دلیل لکه ننگ درک شده در استفاده از آنها کم است. بسیاری از افراد با چالش های حرکتی ترجیح می دهند از پله ها بالا بروند تا اینکه روی آسانسور صندلی دیده شوند.

برچسب: فروش آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۶:۰۳ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)