مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

گام آسانسور چیست؟ نکات مهم

گام آسانسور یک طرح آسانسور جنبه های منحصر به فرد کسب و کار یا برند شخصی شما را خلاصه می کند و یک گفتگو را آغاز می کند.یک زمین آسانسور باید یک مشکل و فروش آسانسور راه حل را به ساده ترین عبارت برای یک استراتژی برنده تعریف کند.همیشه بازار هدف خود را در هنگام انتقال زمین آسانسور در نظر داشته باشید.زمان بسیار مهم است. شما باید ایده های خود را به شیوه ای منطقی مرتب کنید.تصور کنید که در آسانسور هستید. متوقف می شود و معاون شرکتی که می خواهید کار کنید وارد آن می شود.

 ملانی وینوگراد، متخصص بازاریابی در گروه IMPACT گفت: "درها بسته می شوند و شما 20 یا 30 ثانیه فرصت دارید تا علاقه او را جلب کنید." "سریع! چه می گویید؟" 

در حالی که احتمالاً چنین برخوردهای واقعی با آسانسور را نخواهید داشت، موقعیت‌های مشابه - که در آن فقط یک لحظه فرصت دارید تا علاقه شخصی را برانگیزید - همیشه اتفاق می‌افتد. وینوگراد گفت که استفاده از زمان کوتاهی که با یک سرمایه گذار احتمالی، کارفرما یا تماس شبکه ای دارید بسیار مهم است. 

اینجاست که مقدمه آسانسور مطرح می‌شود. این بیانیه کوتاه و از پیش برنامه‌ریزی‌شده، که برای معرفی خود یا برند شما طراحی شده است، می‌تواند سلاح مخفی شما در صورت انجام درست باشد و در را برای ارتباط بیشتر باز کند. 

به گفته وینوگراد، یک زمین آسانسور ایده‌آل باید جذابیت را ایجاد کند، جالب و خاطره‌انگیز باشد و حدود 30 تا 60 ثانیه طول بکشد (طول یک آسانسور متوسط، از این رو نامش را می‌گویند). دیگر و خطر از دست دادن توجه مخاطبان خود را دارید. کوتاه تر است و ممکن است اطلاعات مهم را کنار بگذارید. او گفت که جزئیاتی را در مورد کسب و کار خود بگنجانید که سؤالات و مکالمه باز را از هر کسی که می‌خواهید تشویق کند.


برچسب: فروش آسانسور، هایکا، فروش قطعات آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۸:۰۷ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)