مجله خبري آسانسور مجله خبري آسانسور .

مجله خبري آسانسور

امنيت شما در استفاده از آسانسور و پله برقي براي ما همه چيز است.

امنيت شما براي ما همه چيز است. در كارخانه‌هاي خود، در محل‌هاي كار و از طريق ارتقاي ايمني در جامعه، ما سخت تلاش مي‌كنيم تا اطمينان حاصل كنيم كه سفر هر مسافر ايمن و روان است. فروش آسانسور هر بار كه سوار مي شويد مي توانيد با رعايت اين نكات ايمني كمك كنيد.

 نكات ايمني آسانسور

هنگام نزديك شدن به آسانسور، اين دستورالعمل ها را دنبال كنيد مقصد خود را بدانيد دكمه تماس آسانسور را يك بار فشار دهيد تا به سمتي برويد كه مي خواهيد برويد به سيگنالي كه ورود ماشين شما را اعلام مي كند، نگاه كنيد يا گوش دهيد براي مسافران خروجي كناري بايستيد. اگر آسانسور ورودي پر است منتظر ماشين بعدي باشيد سعي نكنيد با چيزي از جمله دست، پا، عصا و غيره درها را ببنديد. منتظر آسانسور بعدي باشيد.اگر آتش سوزي يا شرايط ديگري كه مي تواند منجر به اختلال در خدمات برق شود، از پله ها بالا برويد. هنگام ورود و خروج از آسانسور، اين دستورالعمل ها را دنبال كنيد. با دقت وارد و خارج شويد. مسافران نزديك به درها بايد ابتدا حركت كنند پس از سوار شدن به هواپيما، به سرعت دكمه طبقه خود را فشار دهيد و به سمت عقب خودرو حركت كنيد تا جا براي مسافران ديگر باز شود. كودكان و حيوانات خانگي را محكم در آغوش بگيريد.دور از درها بايستيد، لباس ها و وسايل دستي را از دهانه دور نگه داريد اگر درها بايد باز نگه داشته شوند، دكمه DOOR OPEN را فشار دهيد و نگه داريد، يا از كسي بخواهيد كه دكمه را براي شما فشار دهد. هنگام سوار شدن بر آسانسور، اين دستورالعمل ها را دنبال كنيد.

 از درها عقب بايستيد نرده را در صورت وجود نگه داريد به نشانگرهاي كف دقت كنيد و براي خروج از مقصد آماده باشيد اگر هنگام توقف آسانسور درها باز نشدند، دكمه DOOR OPEN را فشار دهيد. اگر درها باز هم باز نشدند، دكمه ALARM را زنگ بزنيد و/يا از تلفن يا اينتركام استفاده كنيد. صبر كنيد تا افراد واجد شرايط بتوانند به شما كمك كنند.

اگر آسانسور بين طبقات متوقف شد از خود محافظت كنيد براي تماس با كمك، دكمه ALARM را فشار دهيد يا بكشيد اگر تلفني در دسترس است براي كمك تماس بگيريد. ممكن است تلفن اينتركام يا هندزفري در دسترس باشد. دستورالعمل استفاده از آنها را دنبال كنيد درهاي آسانسور را به زور باز نكنيد. سعي نكنيد از آسانسور خارج شويد صبور باشيد - كمك در راه است. شما در امان هستيد و هوا زياد است. پس آرام باشيد و منتظر كمك باشيد.


برچسب: فروش آسانسور، فروش قطعات آسانسور، هايكا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۲:۲۷ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

پلان آسانسور: در راهنماي طراحي آسانسور چيست؟

 

راهنماي برنامه ريزي آسانسور كه به عنوان راهنماي طراحي نيز شناخته مي شود، سندي است كه حاوي تعدادي از جزئيات لازم براي گنجاندن يك آسانسور در يك پروژه ساختماني است. فروش آسانسور اين راهنماها در درجه اول براي پاسخگويي به نيازهاي معمار و پيمانكار عمومي كه روي پروژه كار مي كنند هدف قرار مي گيرند، اما اطلاعات ارزشمندي در مورد ويژگي هاي استاندارد و اختياري آسانسور در اختيار همه قرار مي دهند.

اطلاعات در راهنماي طراحي

راهنماي طراحي مكان مناسبي براي يافتن مشخصات تجهيزات آسانسور، تنظيمات راه آسانسور موجود، جزئيات اتاق ماشين و اطلاعات ساخت راهرو است. به برخي از سؤالات مهم پرداخته مي شود، از جمله اما نه محدود به:

  • حداكثر سفر براي آسانسور چقدر است؟
  • آسانسور با چه سرعتي حركت مي كند؟
  • ظرفيت اسمي آسانسور چقدر است؟
  • اگر بخواهم كف آسانسور با كمترين طبقه فرود همسطح باشد، چه عمق گودال لازم است؟
  • سربار مورد نياز آسانسور چيست؟
  • آسانسور چند ايستگاه مي تواند داشته باشد؟
  • چه سيستم هاي درايو در دسترس هستند؟

راهنماي طراحي همچنين مكان مناسبي براي جمع آوري نقشه هاي استاندارد يا معمولي است تا درك بهتري از چيدمان آسانسور داشته باشيد. همچنين اطلاعات استانداردي را براي ساخت بالابر آسانسور پيدا خواهيد كرد.

شما براي برنامه‌ريزي بهترين مسير در دسترس وقت گذاشته‌ايد و تمام تلاش خود را براي دانستن ساختمان‌هاي محلي و كدهاي دسترسي انجام داده‌ايد، اما آيا با افرادي كه بيشترين دانش را در مورد دسترسي در بازار محلي خود دارند تماس گرفته‌ايد. توزيع كننده نصب كننده؟ قابليت دسترسي صنعتي است كه به شدت توسط كد تنظيم مي شود. برآوردن الزامات ADA، ASME A18.1، ASME A17.1، ANSI A117 و كد ساختمان مي تواند دشوار باشد. خوشبختانه، شركت هايي وجود دارند كه در دانستن نحوه تعامل اين كدها و نحوه ارائه بهترين گزينه براي پروژه شما تخصص دارند.


برچسب: فروش آسانسور، فروش قطعات آسانسور، هايكا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۷:۳۸ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

نكاتي براي كاربران بالابر بيمار

نكاتي براي كاربران بالابر بيمار براي كاهش صدمات، نحوه برخورد ما با انتقال يا بالابر به همان اندازه تجهيزات، كاركنان و حجم كار مهم است. اين نكات ايمني فروش آسانسور را با تمام كارگراني كه از بالابرهاي بيمار استفاده مي كنند به اشتراك بگذاريد.

مطمئن شويد كه به درستي آموزش ديده ايد و نحوه كار با آسانسور را درك كرده ايد قبل از هر انتقال، مشتري را ارزيابي كنيد و مطمئن شويد كه مسير انتقال يا بالابر از موانع پاك است مطمئن شويد كه اثاثيه و وسايل كمكي كه مشتري به آنها منتقل مي شود به درستي قرار گرفته و ايمن شده باشد.

تمام گيره ها، چفت ها و ميله هاي آويز را در حين كار به طور ايمن ببنديد پايه (پاها) ليفت بيمار را در حداكثر حالت باز نگه داريد و ليفت را براي ايجاد ثبات قرار دهيد اطمينان حاصل كنيد كه بازوهاي بيمار در داخل تسمه هاي زنجير قرار دارند چرخ ها را روي هر وسيله اي كه بيمار را مي پذيرد مانند ويلچر، برانكارد، تخت يا صندلي قفل كنيد اطمينان حاصل كنيد كه از محدوديت هاي وزني براي بالابر و زنجير تجاوز نكنيد ستون فقرات را نچرخانيد يا نپيچانيد. تمام بدن خود را در جهت انتقال حركت دهيد در حين نقل و انتقالات، عضلات شكم خود را سفت كنيد، كمر خود را صاف نگه داريد و از پاي خود استفاده كنيد عضلات براي جلوگيري از آسيب خود را در نزديكي مشتري قرار دهيد و مطمئن شويد كه پايه ثابت است سعي كنيد ارتباط چشمي با مشتري حفظ كنيد و در حين انتقال در حال انجام ارتباط باشيد دستورالعمل هاي مربوط به شستشو و نگهداري قلاب را دنبال كنيد براي شناسايي قطعات فرسوده يا آسيب ديده كه نياز به تعويض فوري دارند، يك چك ليست بازرسي ايمني تعمير و نگهداري را دنبال كنيد.


برچسب: فروش آسانسور، فروش قطعات آسانسور، هايكا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۲:۳۷ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

بالا رفتن: فناوري هاي بالابر بيمارستاني

كليد اطمينان از سهولت حركت، ساده تر كردن حركت عمودي در ساختمان است. با اين حال، پله ها، در حالي كه در محيط هاي مراقبت هاي بهداشتي فراوان هستند، براي بيماراني كه به شدت بيمار هستند فروش آسانسور يا نياز به جابجايي روي ويلچر يا تخت يا برانكارد دارند، بي فايده است.

اينجاست كه آسانسورها وارد مي‌شوند - و اكثر بيمارستان‌ها تعداد زيادي از آن‌ها را خواهند داشت، خواه براي بازديدكنندگان، بيماران بستري در تخت، يا استفاده از مديريت امكانات باشند. شيندلر، سخنگوي سازنده، گفت: «هنگامي كه طراحي راه‌حل‌هاي تحرك براي امكانات مراقبت‌هاي بهداشتي قابل اطمينان است، بسيار مهم است.

"محصولات مدرن به گونه اي طراحي شده اند كه بيماران احساس راحتي و امنيت كنند و مديران ساختمان را با عملكرد با حداكثر كارايي و مصرف انرژي كم خوشحال مي كنند."

مسائل اندازه

اين اولويت‌ها، خريد فن‌آوري‌هاي آسانسور را در سراسر NHS و بخش خصوصي هدايت مي‌كنند.

مشخصات توسط يادداشت 00-04 ساختمان سلامت هدايت مي شود: فضاهاي گردش و ارتباطات. كد عمل BS 8300؛ و استانداردهاي BS EN 81-70 و BS EN-81-80.

در تبصره 00-04 ساختمان بهداشت آمده است: «بالابرها بايد همه كاره باشند تا تا حد امكان انواع بار را در خود جاي دهند. تعداد، نوع، اندازه و سرعت بايد توسط تجزيه و تحليل ترافيك مخصوص توسعه پيشنهادي تعيين شود و بايد انعطاف پذيري كافي راه حل را براي تطبيق با تغييرات آينده فراهم كند.

اين مي‌افزايد: «حداقل يك آسانسور قابل دسترس براي ويلچر بايد بين هر طبقه از يك مركز بهداشتي كار كند و، در جايي كه برنامه‌ريزي اجازه مي‌دهد، بايد درهايي در طرف‌هاي مقابل وجود داشته باشد تا ويلچرها بتوانند بدون عقب‌نشيني از آن خارج شوند.»

براي ترافيك عمومي، آسانسورها بايد حداقل ابعاد داخلي 1600 ميلي متر عرض در 1400 ميلي متر عمق داشته باشند و نرده ها بايد در هر دو طرف و ديوارهاي عقب ارائه شوند. آسانسورهاي واگن برقي و برانكارد بايد حداقل اندازه 1400 ميلي متر × 2400 ميلي متر را داشته باشند تا كالسكه هايي تا 800 ميلي متر × 2375 ميلي متر را در خود جاي دهند.

نگهداري و تعميرات برنامه ريزي شده مطابق با نيازهاي عملياتي بيمارستان براي حفظ كاركرد آسانسور تا زماني كه ممكن است و به حداقل رساندن اختلال بسيار مهم است.

در جاهايي كه قرار است از بالابرهاي واگن برقي براي ترافيك عمومي استفاده شود، واگن هاي بالابر به نرده هاي دستي نياز دارند و ابعاد داخلي 1400x2400 بايد از آنها خالي باشد. در صورت ارائه، نرده ها بايد به يك ديوار كناري كابين آسانسور محدود شود تا خطر احتمالي براي بيماران در چرخ دستي به حداقل برسد.


برچسب: فروش آسانسور، فروش قطعات آسانسور، هايكا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۵:۰۲ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

مشخصات موتور خانه آسانسورها

موتور در صورت نياز به روغن كاري يا آسيب ديدن برخي از قطعات داخلي آن صداي ناخوشايندي ايجاد مي كند اين امر منجر به اصطكاك بقيه قطعات يدكي و توليد صداهاي مزاحم مي شود فروش آسانسور و نياز به تعمير و نگهداري فوري دارد، يا با تعويض قطعات آسيب ديده يا روغن كاري موتور

براي خلاص شدن از شر صداي ناشي از اصطكاك در واقع، اين ممكن است در برخي موارد موثر باشد، اما در موارد ديگر، ممكن است اين امكان پذير نباشد نياز به تمديد كامل توسط آسانسور اطلس زير نظر تيم تخصصي آن كه به طور مداوم براي رفع نيازهاي مشتريان كار مي كند.

 عدم انطباق با استانداردهاي ايمني و ايمني:

  • استانداردهاي ايمني و ايمني بالا اولويت اصلي آسانسور است.
  • فقدان آنها باعث مشكلات جدي بسياري مي شود.
  • بنابراين، به دست آوردن درهاي كار بهتر، فرود دقيق واگن آسانسور،
  • بهبود نور براي ايجاد ديد بهتر و احساس امنيت،
  • يك سيستم ارتباطي دو طرفه در داخل خودرو،
  • و منبع تغذيه اضطراري در صورت قطع برق مي باشد
  • نيازهاي فوري و خدمات برتر ارائه شده توسط تيم اطلس با كارايي بي نظير و 11 سال تجربه.

زندگي آسانسور:

  • مشخص است كه عمر طولاني آسانسور كه به ده سال مي رسد بر عملكرد آن تأثير منفي مي گذارد.
  • كارايي و ايمني آسانسور به طور يكسان.
  • هر آسانسوري كه سن آن بيش از اين مدت باشد، براي استفاده نامناسب و منبع خطر براي مسافران محسوب مي شود.
  • بنابراين، بايد تحت نظارت متخصصان ماهر مانند تيم اطلس به طور كامل تمديد شود.
  • كه هميشه آماده هستند تا اين وظيفه را به خوبي انجام دهند.

ظاهر خارجي آسانسور:

  1. مدرنيته هميشه ما را شگفت زده مي كند! به عنوان مثال، حتي در زمينه آسانسور،
  2. مهندسان و مهم ترين شركت ها مانند شركت آسانسور اطلس به سمت آن حركت مي كنند
  3. اجراي طرح هاي مدرن و افزودن پيشرفت هاي زيبايي شناختي كه آسانسور را متمايز مي كند
  4. يك شاهكار معماري و مكملي فوق العاده براي دكوراسيون عمومي.
  5. اين امر باعث مي شود بسياري از افراد ترجيح دهند آسانسورهاي خود را مطابق با آخرين روند و طراحي آسانسور به روز كنند.
  6. در اينجا، تيم اطلس انتخاب عالي شما خواهد بود!

برچسب: فروش آسانسور، هايكا، فروش قطعات آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۷:۳۶ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

اجزاي يك سيستم آسانسور كه نياز به تعمير و نگهداري

اجزاي يك سيستم آسانسور كه نياز به تعمير و نگهداري منظم دارند را مي توان بر اساس موقعيت مكاني آنها دسته بندي كرد: در اتاق ماشين، راه آسانسور يا كابين. فروش آسانسور (توجه: الزامات تعمير و نگهداري مخصوص آسانسورهاي هيدروليك يا كششي در اين مقاله بيان نشده است.)

 اتاق ماشين آسانسور

اتاق ماشين آسانسور قلب سيستم آسانسور است. اين شامل ماشين آلات بالابر آسانسور، مجموعه موتور ژنراتور يا منبع تغذيه حالت جامد و تجهيزات كنترل است. تجهيزات كنترلي بخش اساسي از مكانيسم عملياتي كل است كه باعث شتاب، كاهش سرعت و تراز كردن خودرو در هر طبقه مي شود. بيشتر تعمير و نگهداري معمول در اتاق ماشين انجام مي شود. اين شامل سرويس هاي معمولي موتورها، ژنراتورها، سوئيچ ها، كنتاكت ها، ترمزها و كنترل ها مي شود.

 راه آسانسور

راه آسانسور شامل ريل هاي راهنما است كه كابين آسانسور و وزنه تعادل بر روي آنها حركت مي كند. درهاي راهرو، چوب لباسي، قفل درها و مكانيسم هاي عملياتي؛ سوئيچ ها و ساير دستگاه هاي عملياتي و ايمني؛ و فضايي براي كابل ها و ساير تجهيزات. تجهيزات داخل بالابرها كه نياز به تعمير و نگهداري دارند شامل بافرها، آويزها و قفل هاي درهاي راهرو، كليدها و وسايل ايمني است. بيشتر تعمير و نگهداري اين قطعات بايد از داخل بالابر و خارج از كابين آسانسور انجام شود. گودال بالابر خودرو و وزنه‌هاي تعادل، قرقره كابل و دستگاه‌هاي كششي و كليدهاي محدود را در خود جاي داده است. سربالاي بالابر ممكن است داراي مكانيزم گاورنر سرعت بيش از حد و كليدهاي محدود با فضايي براي ايمني پرسنل در بالاي كابين آسانسور باشد.

 بالابر مكاني خطرناك براي كار است. براي ايمني، فقط پرسنل واجد شرايط بايد تعمير و نگهداري آسانسور را انجام دهند.

 كابين آسانسور

به جز چند استثنا، كابين آسانسور سازه هايي مقاوم در برابر آتش و داراي تهويه مناسب هستند. الزامات نگهداري براي كابين آسانسور شامل سرويس تجهيزات عملياتي درب و تجهيزات تهويه در بالاي كابين و تجهيزات ايمني در پايين است. اين كار بايد از داخل بالابر نيز انجام شود. 

كفپوش كابين آسانسور نياز به نظافت و سرويس روزانه دارد و به دليل تردد زياد بايد بيشتر از ساير كفپوش ها تعويض شود. هنگام تعويض كف، از مواد ضد لغزش و محلول هاي غيرقابل اشتعال در صاف كردن يا تميز كردن كابين استفاده كنيد. كفپوش، همراه با مراقبت از پوشش داخلي خودرو، معمولاً بر عهده مالك ملك است.


برچسب: فروش آسانسور، هايكا، فروش قطعات آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۱:۳۷ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

آيا زمان آن رسيده است كه آسانسور خود را مدرن كنيد؟

يكي ديگر از مشكلات احتمالي زماني رخ مي دهد كه يك پيمانكار آسانسور ادعا مي كند كه تجهيزات منسوخ شده است. مديران تسهيلات بايد در پذيرش چنين ادعاهايي محتاط باشند. فروش آسانسور اغلب اوقات مي توان قطعات تعويضي را از بسياري از منابع معتبر از جمله سازنده اصلي تجهيزات خريداري كرد.

آيا زمان آن رسيده است كه آسانسور خود را مدرن كنيد؟

طول عمر آسانسور معمولاً 20 تا 25 سال است، اما ممكن است در اين مدت زمان هايي وجود داشته باشد كه لازم باشد آسانسور خود را مدرن سازي كنيد تا آن را ايمن و كارآمد نگه داريد. مدرن سازي آسانسور يك كار رايج در نيوجرسي و همچنين نيويورك است.

4 دليل براي مدرن كردن آسانسور

نوسازي آسانسور يك گام استراتژيك است كه شامل برنامه ريزي دقيق، سرمايه گذاري سرمايه و درك نياز است. اين وظيفه به جاي جايگزيني كامل، براي اطمينان از كاركرد و عملكرد روان، بر جايگزيني اجزا متمركز است.

آسانسورها نقش مهمي در جامعه ايفا مي كنند، بنابراين مهم است كه در زمان مناسب، نوسازي آنها را در اولويت قرار دهيم. دلايل متعددي وجود دارد كه نوسازي آسانسورها ضروري و مفيد است. اجازه دهيد دلايلي را بررسي كنيم كه نشان دهنده نياز به ارتقاي آسانسور شما هستند، تا بدانيد چه زماني قدم بعدي را برداريد.

1. كدهاي ايمني

ايمني بايد مهمترين دليل براي مدرن كردن آسانسور شما باشد. آسانسورهايي كه فاقد آخرين فناوري ها و تجهيزات هستند مي توانند خطرناك باشند. آنها مي توانند مستعد خاموش شدن غيرمنتظره شوند. علاوه بر اين، چنين آسانسورهايي مي توانند تحت فرود كف ناهموار، تلفن هاي اضطراري نامطمئن، درهاي غير پاسخگو براي مسافران و غيره قرار گيرند. رعايت استانداردهاي ساختماني و قوانين ايمني براي آسانسور ضروري است.

2. بهبود كارايي

آسانسورهايي كه ناكارآمد هستند پول و انرژي زيادي را هدر مي دهند. زمان انتظار طولاني ناشي از آسانسورهاي ناكارآمد مي تواند باعث ايجاد ناآرامي در بين مستاجرين شود. ارتقاي سيستم به آرام‌تر و روان‌تر شدن سفرها و در نتيجه زمان انتظار كوتاه‌تر، كاهش هزينه‌هاي تعمير و افزايش تعداد مسافران راضي كمك مي‌كند.


برچسب: فروش آسانسور، فروش قطعات آسانسور، هايكا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۸:۰۴ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

نكات و ترفندهاي آسانسور در جايگاه ويژه

در سال 2021، به نظر مي رسد رسانه هاي اجتماعي روش اين روزهاي جهان است. هر كس به نوعي يك حساب رسانه اجتماعي دارد، خواه اينستاگرام، اسنپ چت، فيس بوك، لينكدين، فروش آسانسور يوتيوب و غيره. اگر به ياد بياوريد زماني بود كه اكثر جوانان و نوجوانان به دلايل سرگرمي و اجتماعي حساب داشتند. جايي كه اكنون رسانه هاي اجتماعي در حوزه بازاريابي، تبليغات و دريافت اطلاعات موضوعات و اخبار مختلف رشد كرده اند.

اكنون، ما مي دانيم كه هر چيزي را كه در اينترنت مي خوانيد باور نكنيم، اما تا زماني كه اطلاعاتي كه دريافت مي كنيد از يك منبع معتبر باشد و نه بهترين دوستان شما، همسايه مادربزرگ، مي توانيد از رسانه هاي اجتماعي به عنوان يك منبع عالي استفاده كنيد.

 حساب هاي رسانه هاي اجتماعي PINCUS

شركت Pincus Elevator داراي چند حساب رسانه اجتماعي است كه اطلاعات بسيار خوبي در مورد خدمات شركت ما دارد و حدس زديد آسانسورها! ما از شما دعوت مي كنيم تا حساب جديد YouTube ما را بررسي كنيد. ما كليپ ها و ويديوهاي اطلاعاتي را آپلود خواهيم كرد تا به مشتريان خود كمك كنيم ما را بهتر درك كنند و خدمات خود را به نمايش بگذارند.

شكي نيست كه يك سال و نيم گذشته براي خيلي ها و بيشتر استرس زا بوده است. خوشبختانه، زماني كه بيشتر و بيشتر شروع به باز شدن مي‌كند و مي‌توانيم شروع كنيم به بازگشت به زندگي عادي و روزمره خود، همانطور كه قبلاً مي‌دانستيم، كم كم فشار را احساس مي‌كنيم. استرس و سلامت روان براي بسياري از افراد و كودكان در تمام سنين مبارزه بوده است.توصيه مي‌شود فعاليت‌هاي ايمن فاصله‌گذاري اجتماعي را در طول همه‌گيري پيدا كنيم تا ما را خوشحال و اميدوار به روزهاي بهتر نگه داريم. سلامت روان يكي از چالش برانگيزترين عوامل در حين و پس از آن همه گيري است.


برچسب: فروش آسانسور، فروش قطعات آسانسور، هايكا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۱:۴۱ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

سيم طناب معمولي و ديگر سيم ها بكار رفته در آسانسور

سيم طناب معمولي (RHOL) سمت راست كه به يك حلقه با انگشتانه و فرول ختم مي شود انتهاي يك طناب سيمي به آساني از بين مي رود و نمي توان آن را به راحتي به كارخانه و تجهيزات متصل كرد فروش آسانسور. راه هاي مختلفي براي محكم كردن انتهاي سيم طناب ها براي جلوگيري از ساييدگي وجود دارد. نوع متداول و مفيد اتصالات انتهايي طناب سيمي اين است كه انتهاي آن را به عقب برگردانيد تا يك حلقه تشكيل شود. سپس انتهاي شل دوباره روي طناب سيم ثابت مي شود. بازده خاتمه از حدود 70٪ براي چشم فلاندري به تنهايي متفاوت است. تقريباً 90 درصد براي چشم فلاندري و اسپلايس. تا 100٪ براي انتهاي گلداني و تاب دادن.[نيازمند منبع]

 انگشتانه

هنگامي كه سيم طناب با يك حلقه خاتمه مي يابد، خطر خم شدن بيش از حد آن وجود دارد، به خصوص زماني كه حلقه به وسيله اي متصل مي شود كه بار را روي يك منطقه نسبتا كوچك متمركز مي كند. يك انگشتانه را مي توان در داخل حلقه نصب كرد تا شكل طبيعي حلقه را حفظ كند و كابل را از نيشگون گرفتن و سايش در داخل حلقه محافظت كند. استفاده از انگشتانه در حلقه بهترين روش صنعت است. انگشتانه از تماس مستقيم بار با سيم ها جلوگيري مي كند.

 گيره طناب سيمي

 گيره هايي كه سيم طناب را روي تجهيزات چوب بري محكم مي كند

يك گيره طناب، كه گاهي اوقات گيره نيز ناميده مي شود، براي تثبيت انتهاي شل حلقه به طناب سيم استفاده مي شود. معمولاً از يك پيچ U، يك زين آهنگري و دو مهره تشكيل شده است. دو لايه سيم طناب در U-bolt قرار مي گيرند. سپس زين به پيچ روي طناب‌ها نصب مي‌شود (زين شامل دو سوراخ براي اتصال به U-bolt است). مهره ها چيدمان را در جاي خود محكم مي كنند. معمولاً از دو يا چند گيره براي پايان دادن به طناب سيم بسته به قطر استفاده مي شود. براي يك طناب با قطر 2 اينچ (50.8 ميلي متر) ممكن است هشت مورد نياز باشد.


برچسب: فروش آسانسور، فروش قطعات آسانسور، هايكا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۶:۳۵ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

آسانسورهاي هيدروليك خانگي چگونه كار مي كنند؟

با استفاده از پاك كننده فولاد ضد زنگ بدون آئروسل با pH خنثي و بدون سفيد كننده يا آمونياك، از تجمع چربي در پوليش فولاد ضد زنگ تجاري جلوگيري كنيد. فروش آسانسور از تميز كردن فولاد ضد زنگ خودداري كنيد، زيرا باعث ايجاد خراش مي شود. به جاي پد تميز كردن، از پارچه هاي نخي، حوله هاي ميكروفيبر، اسفنج هاي نرم، يا حوله هاي كاغذي در تركيب با مواد پاك كننده مناسب استفاده كنيد.

نحوه تميز كردن درب آسانسور

دانستن نحوه تميز كردن درهاي آسانسور بسيار مهم است، زيرا زباله ها و موانع موجود در درب مي تواند باعث مشكلات عملكرد شود. هر ريزش يا آشفتگي اطراف درهاي آسانسور را فوراً تميز كنيد و به طور معمول بررسي كنيد كه مسيرهاي درب از زباله پاك نشده باشند.

راهنماي آسانسور خانگي هيدروليك

آيا به دنبال يك آسانسور خانگي آرام هستيد كه سواري آرامي را فراهم كند؟ اگر چنين است، يك آسانسور هيدروليك ممكن است انتخاب مناسبي براي شما باشد. آسانسورهاي هيدروليك خانگي متكي به طرحي هستند كه مدت‌ها در بازار آسانسورهاي تجاري و صنعتي براي همه چيز از ماشين‌هاي دم دستي گرفته تا آسانسورهاي باري استفاده مي‌شد و به دليل قابليت اطمينان و تعمير و نگهداري آسان شهرت دارند.

آسانسورهاي هيدروليك خانگي چگونه كار مي كنند؟

آسانسورهاي هيدروليك توسط پيستوني كه در يك سيلندر هوابند محصور شده است تغذيه مي شوند. يك موتور الكتريكي روغن هيدروليك را به داخل سيلندر پمپ مي كند كه پيستون را حركت داده و كابين آسانسور را بالا مي برد. براي پايين آمدن، يك سوپاپ به آرامي فشار ايجاد شده در داخل سيلندر را آزاد مي كند و پيستون به سمت پايين حركت مي كند و خودرو را با خود مي برد. نتايج، صعود و فرود ماشيني بسيار نرم و آرام است. آسانسورهاي خانگي هيدروليك به يك ماشين آلات كوچك واقع در كنار راهرو يا بالابر براي ذخيره تجهيزات و كنترل هاي پمپاژ هيدروليك لازم نياز دارند. برخي از مدل ها شامل كاهش اضطراري باتري در صورت قطع برق مي شوند.


برچسب: فروش آسانسور، فروش قطعات آسانسور، هايكا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۲:۰۱ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)