مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

تجزیه و تحلیل انواع آساسنور های کم مصرف

تا سال 1998، آسانسورهای هیدرولیک به دلیل هزینه کم، امنیت، هزینه نگهداری پایین و نصب بسیار آسان، متداول ترین راه حل نصب شده بودند.در آن زمان، هیدرولیک فروش آسانسور در اروپا حدود 60 درصد از کل بازار فروش آسانسور را تشکیل می دهد اشتراک گذاری. در سال 1995، با ظهور آسانسور کششی بدون اتاق ماشین، این تمایل شروع به کاهش کرد [چلیک و کوربهتی، 2006].تخمینی از کل آسانسورهای نصب شده و برآورد بازار در سال 2005 را ارائه می دهد.تخمین زده می شود که اروپا بیش از 4.3 میلیون آسانسور داشته باشد نصب شده است که ایتالیا بیشترین تعداد را داردآسانسورهای نصب شده پس از آن اسپانیا و آلمان یکی از اهداف پروژه E4 کمک به غلبه بر برخی موانع مهم برای سرمایه گذاری ها و تغییرات رفتاری است که عمدتاً ناشی از شرایط چارچوب اجتماعی-اقتصادی در بازیگران هدف است، بلکه سهم بازار را بر حسب درصد برای هر کشور نشان می دهد. نارسایی های بازار، هزینه های مبادله یا اطلاعات ناقص و همچنین موانع بازار در سمت عرضه، عدم آگاهی مالکان، سرمایه گذاران و مدیران ساختمان در شرکت های خصوصی و همچنین مقامات دولتی، به دلیل اینکه معمولاً سهم هزینه انرژی کم است. سرمایه گذاری تاثیری بر بهره وری انرژی ندارد

کسب و کار اصلی

هزینه‌های بزرگ مبادله‌ای که عموماً شامل هزینه‌های جمع‌آوری، ارزیابی و بکارگیری اطلاعات در مورد پتانسیل‌ها و اقدامات صرفه‌جویی انرژی و همچنین هزینه‌های مذاکره با تامین‌کنندگان، مشاوران یا نصب‌کنندگان بالقوه است.
فقدان اطلاعات در مورد الگوهای مصرف انرژی و بنابراین سودآوری اقدامات صرفه جویی در انرژی را نمی توان به درستی ارزیابی کرد، هزینه های اندازه گیری و مدیریت داده ها، و هزینه های سرمایه گذاری برای دستگاه های اندازه گیری ممکن است سازمان ها را از نصب تجهیزات مناسب باز دارد.
تصمیم‌گیری داخلی و تعیین اولویت سرمایه‌گذاری بسته به معیارهایی مانند زمان بازپرداخت، بلکه به عوامل نرمی مانند وضعیت بهره‌وری انرژی، تصویر، نگرش‌های مسئولین مدیریت انرژی در سازمان، یا مسئولیت‌های مشترک بین بخش‌های مختلف ( عملیات/سرمایه گذاری)؛
مشوق های تقسیم در صرفه جویی انرژی ساختمان، یعنی مالکان ساختمان هایی که هزینه های انرژی را پرداخت نمی کنند، معمولاً به راه حل های کم هزینه اول علاقه مند هستند.
فقدان ساختارهای بازار کافی و دسترسی به شرکت های خدمات انرژی، مشاوران انرژی، آژانس های انرژی و غیره.
هزینه بالای فناوری های نوظهور پیشرفته به دلیل عدم صرفه جویی در مقیاس در تولید آنها.


برچسب: فروش آسانسور، فروش آساسنور های کم مصرف،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۹:۲۹ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)