مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

سیم طناب معمولی و دیگر سیم ها بکار رفته در آسانسور

سیم طناب معمولی (RHOL) سمت راست که به یک حلقه با انگشتانه و فرول ختم می شود انتهای یک طناب سیمی به آسانی از بین می رود و نمی توان آن را به راحتی به کارخانه و تجهیزات متصل کرد فروش آسانسور. راه های مختلفی برای محکم کردن انتهای سیم طناب ها برای جلوگیری از ساییدگی وجود دارد. نوع متداول و مفید اتصالات انتهایی طناب سیمی این است که انتهای آن را به عقب برگردانید تا یک حلقه تشکیل شود. سپس انتهای شل دوباره روی طناب سیم ثابت می شود. بازده خاتمه از حدود 70٪ برای چشم فلاندری به تنهایی متفاوت است. تقریباً 90 درصد برای چشم فلاندری و اسپلایس. تا 100٪ برای انتهای گلدانی و تاب دادن.[نیازمند منبع]

 انگشتانه

هنگامی که سیم طناب با یک حلقه خاتمه می یابد، خطر خم شدن بیش از حد آن وجود دارد، به خصوص زمانی که حلقه به وسیله ای متصل می شود که بار را روی یک منطقه نسبتا کوچک متمرکز می کند. یک انگشتانه را می توان در داخل حلقه نصب کرد تا شکل طبیعی حلقه را حفظ کند و کابل را از نیشگون گرفتن و سایش در داخل حلقه محافظت کند. استفاده از انگشتانه در حلقه بهترین روش صنعت است. انگشتانه از تماس مستقیم بار با سیم ها جلوگیری می کند.

 گیره طناب سیمی

 گیره هایی که سیم طناب را روی تجهیزات چوب بری محکم می کند

یک گیره طناب، که گاهی اوقات گیره نیز نامیده می شود، برای تثبیت انتهای شل حلقه به طناب سیم استفاده می شود. معمولاً از یک پیچ U، یک زین آهنگری و دو مهره تشکیل شده است. دو لایه سیم طناب در U-bolt قرار می گیرند. سپس زین به پیچ روی طناب‌ها نصب می‌شود (زین شامل دو سوراخ برای اتصال به U-bolt است). مهره ها چیدمان را در جای خود محکم می کنند. معمولاً از دو یا چند گیره برای پایان دادن به طناب سیم بسته به قطر استفاده می شود. برای یک طناب با قطر 2 اینچ (50.8 میلی متر) ممکن است هشت مورد نیاز باشد.


برچسب: فروش آسانسور، فروش قطعات آسانسور، هایکا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۶:۳۵ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)