مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

جلوگیری از استهلاک  آسانسور مطالب مفید 1401

برای کار با تکنسین های با تجربه آسانسور که می توانند به شما کمک کنند تصمیم بگیرید که آیا زمان نوسازی آسانسور فرا رسیده است یا خیر، و برای کمک به برنامه ریزی ارتقای آسانسور خود، فروش آسانسور همین امروز با Champion Elevator تماس بگیرید!

سیستم کنترل دسترسی (سیستم محدودیت آسانسور) این مدل مبتنی بر شناسایی فرکانس رادیویی (RFID) است. نوع سیستم هایی که مبتنی بر RFID هستند. سیستم‌های شناسایی بی‌سیمی هستند که قادرند داده‌ها را با اتصال بین برچسب با خواننده مبادله کنند

این ارتباط توسط سیگنال الکترونیکی و الکترومغناطیس برای تشخیص هیچ لمسی برقرار می شود. امروزه با استفاده از این نوع فناوری جدید نیازی به استفاده از کلید آلفا یا قفل و کلید قدیمی برای کنترل تردد آسانسور نیست. شرکت پنل آسانسور مدیا با استفاده از تکنولوژی جدید، سیستم های جدید و مدرنی را ایجاد و تولید می کند که سطوح مختلف مدیریت ترافیک را با اهداف زیر ارائه می دهد:

 

افزایش ایمنی ساختمان

مدیریت دسترسی به طبقات 

یکی از ساده ترین سیستم های محدودیت آسانسور مبتنی بر RFID با یک خروجی است که دارای یک خروجی فعال با GND است که به دو روش زیر قابل استفاده است:

 تعویض با دکمه های فشاری در LOP و COP

با یک یا گروه دکمه های فشار آسانسور در LOP یا COP می توان پوشش داد

 استفاده از راه دوم مزیت خوبی دارد که به آن “System by Pass” می گویند. این قابلیت برای ساختمانی که می خواهند دسترسی را به صورت موقت حذف کنند و می توانند از دکمه های فشاری بدون نمایش برچسب و همچنین بدون کمک تکنسین آسانسور با استفاده از مستر کارت (کارت تنظیم) استفاده کنند. این دستگاه برای شرایط نویز، شوک های الکترونیکی و الکترومغناطیس موجود در سیستم سه فاز آسانسور طراحی شده است که عملکرد بسیار مناسب تری نسبت به نمونه های وارداتی یا تولیدات داخلی دارند و توسط شرکت پنل آسانسور مدیا به مدت 3 سال گارانتی شده است. همچنین این دستگاه دارای زنگ و ال ای دی در دو رنگ سبز-قرمز است که به کاربر کمک می کند تا با بروشور دستی آن را به راحتی تنظیم کند. سیستم کنترل دسترسی قادر است کارت را در 5 سانتی متر به راحتی تشخیص دهد و طول عمر بسیار بالایی دارد. این دستگاه قابلیت تشخیص 500 کارت را دارد.


برچسب: فروش آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۱:۰۳ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)