مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

برنامه ریزی به جایی که آسانسور می رود

مسکونی شما باید بازرسی سالانه را انجام دهد. پرسنل خدمات باتجربه به شما کمک می کنند تا هر گونه مشکلی را قبل از تبدیل شدن به یک مشکل اساسی شناسایی کنید. تعمیر و نگهداری پیشگیرانه فروش آسانسور از طریق فروشنده محلی Inclinator به شما در صرفه جویی در دراز مدت کمک می کند. آسانسور Inclinator دارای ساختاری قوی است که نیازهای تعمیر و نگهداری خود به خود را به حداقل می رساند. شما مطمئن خواهید بود که سواری آسانسور شما روان خواهد بود.

انتخاب شرکت آسانسور خانگی مناسب

انتخاب شرکت مناسب برای شما تصمیمی است که دست در دست پیمانکار، معمار و سایر اعضای خانواده خود می گیرید. تحقیقات خود را در مورد هر شرکتی که در نظر دارید انجام دهید. اینکه چقدر طول می کشد تا تصمیم بگیرید بستگی به مدت زمانی دارد که می خواهید صرف کنید. ممکن است لازم باشد زمانی را برای نشستن و بررسی گزینه های خود در کنار سازنده خود بیابید. همچنین ممکن است بخواهید در مورد هر شرکتی که در نظر دارید مطالعه گسترده ای انجام دهید.

برنامه ریزی به جایی که آسانسور می رود

چیدمان خانه شما نقش مهمی در تعیین بهترین مکان برای نصب آسانسور شما دارد. هنگام بازسازی خانه خود با آسانسور، ممکن است به یک اتاق اختصاصی برای موتور نیاز داشته باشید. سیستم محرک درام کابل به یک موتورخانه جداگانه نیاز دارد، بنابراین به فضای سربار کمتری نیاز دارد. سایر سیستم های محرک آسانسور، مانند آسانسورهای بدون موتور (MRL) ما، دارای یک سیستم مستقل هستند که نیازی به موتورخانه جداگانه ندارد. آسانسورهای بدون موتور به فضای بالای سر بیشتری نیاز دارند.

برای خود آسانسور، به فضای خالی برای چاه آسانسور نیاز دارید. اکثر کابین های ما 15 در 15 فوت استاندارد هستند. ما همچنین گزینه ای را برای یک کابین کوچکتر ارائه می دهیم که 12 در 12 فوت است. با هر ماشینی که انتخاب می کنید، به حدود 1 فوت فضای اضافی در هر طرف برای قرار دادن چاه آسانسور نیاز دارید. پیمانکاری که در این پروژه با او کار می کنید می تواند به شما کمک کند تا بهترین منطقه را برای خالی کردن فضا برای آسانسور خود پیدا کنید.


برچسب: فروش آسانسور، هایکا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۵:۲۳ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)