مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

الزامات راه اندازی آسانسور و ایمنی آن

محدود کردن فضای بین درب آسانسور و درب ماشین به طوری که درهای تاشو یک توپ با قطر 4 اینچ را در تمام نقاط در امتداد دروازه رد کنند. برای درهای کشویی، این برای هر منطقه 4 اینچ در 4 اینچ اعمال می شود. فروش آسانسور اطمینان از اینکه هر درب ماشین می تواند نیرویی معادل 75 پوند را بدون تاب برداشتن یا جابجایی درب ماشین از راهنما یا مسیرهای آن تحمل کند، به طوری که بچه های کوچک نتوانند خود را بین دو در فرو کنند.

انحراف به بیش از 3/4 اینچ محدود شد تا به حداقل رساندن و کاهش احتمال تصادفات.ترخیص های کاهش یافته بر اساس تجزیه و تحلیل خطر است که انجام شده و به کمیته فرعی مسئول نظارت بر کدهای آسانسورهای مسکونی برای استفاده شخصی ارائه شده است.

 در حالی که ASME 17.1/CSA B44 فوق الذکر در حال توسعه و تایید بود، از سال 2015 سنسورهای پرده نور را به عنوان یک ویژگی استاندارد به عنوان یک اقدام کوتاه مدت نصب کرده است. یک پرده نوری هر گونه مانعی مانند شخص، حیوان خانگی یا شی را که بین درب آسانسور و درب کابین قرار دارد را تشخیص می دهد. اگر انسدادی تشخیص داده شود، کابین تا زمانی که برداشته نشود نمی‌تواند حرکت کند. آسانسورهای قدیمی را می توان با پرده های نوری مجهز کرد تا خطر گیر افتادن چیزی بین درب آسانسور و درب کابین کاهش یابد.

 برای حمایت بیشتر از این ابتکار ایمنی، شرکت Inclinator آمریکا تغییرات کد جدید را اتخاذ کرد تا اطمینان حاصل شود که آسانسورهای مسکونی ما از 30 می 2017 تنها بالاترین استانداردهای ایمنی را در همه مدل ها رعایت می کنند.

 

علاوه بر قانون محدود کردن فضای بین درب کابین و درب آسانسور، چندین الزام و استاندارد دیگر وجود دارد که آسانسورهای مسکونی باید رعایت کنند. برخی از الزامات آسانسورهای مسکونی خصوصی در فصل چهارم استانداردهای ADA هیئت دسترسی ایالات متحده توضیح داده شده است. این استانداردها بر روی اندازه مورد نیاز کابین آسانسور خانگی و ابزار کار تمرکز دارند.

 

علاوه بر این، بخش 5.3 ASME A17.1 بیان می کند که مساحت داخلی کابین آسانسور مسکونی نباید بیش از 15 فوت مربع باشد.

 


برچسب: فروش آسانسور، فروش قطعات آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۶:۲۷ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)