مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

کشش در مقابل آسانسورهای هیدرولیک: کدام یک برای ساختمان شما مناسب است؟

دشوار است بدانید که سوار چه نوع آسانسوری هستید، مگر اینکه بتوانید مکانیک های پشت صحنه را ببینید. به عنوان مثال، TK Elevator دارای انواع آسانسور از جمله سیستم های کششی و هیدرولیک است فروش آسانسور، اما بعید است که سواران حتی متوجه تفاوت شوند.

انواع مختلفی از آسانسورها به دلایلی وجود دارد. برخی برای ساختمان های کوچکتر بهتر هستند در حالی که برخی دیگر برای حمل و نقل بلند طراحی شده اند. به عنوان دو مورد از رایج‌ترین سیستم‌هایی که امروزه در ساختمان‌های تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند، در اینجا توضیح ما در مورد آسانسورهای کششی در مقابل آسانسورهای هیدرولیک ارائه شده است.

آسانسورهای کششی
تفاوت عمده بین آسانسورهای کششی و هیدرولیک در نحوه حمل و نقل سیستم های کابین است. در آسانسورهای کششی، کابین توسط طناب های فولادی کششی یا تسمه های روی یک سیستم قرقره بالا و پایین می رود. در مقایسه با سیستم های هیدرولیک، آسانسورهای کششی:

انرژی کمتری مصرف می کند
خدمات به ساختمان های متوسط ​​تا بلند
نرم تر سوار شوید
آسانسورهای کششی از یک وزنه تعادل برای جبران وزن کابین و سرنشینان استفاده می کنند. با این طراحی، موتور مجبور نیست وزن زیادی را جابجا کند، و این باعث می شود انرژی بسیار کارآمدتر از سیستم های هیدرولیک باشد.

آسانسورهای کششی رایج ترین نوع آسانسور هستند. آنها می توانند دنده ای یا بدون دنده باشند و هر دو نوع مدل توسط موتورهای الکتریکی جریان متناوب (AC) یا جریان مستقیم (DC) هدایت می شوند.

آسانسورهای دنده ای

در آسانسورهای دنده ای، گیربکسی به موتور متصل است که چرخ را به حرکت در می آورد و طناب ها را به حرکت در می آورد. ماشین های چرخ دنده می توانند به سرعت 500 فوت در دقیقه برسند. این مدل ها از نظر سرمایه گذاری اولیه، هزینه های تعمیر و نگهداری و مصرف انرژی، هزینه متوسطی خواهند داشت.

آسانسورهای بدون دنده

در آسانسورهای کششی گیربکس، شیار مستقیماً به انتهای موتور متصل می شود. این مدل ها می توانند تا 2000 فوت در دقیقه سرعت بگیرند. این مدل ها دارای سرمایه گذاری در هزینه اولیه بالا و هزینه تعمیر و نگهداری متوسط ​​هستند. با این حال، آنها نسبت به آسانسورهای کششی دنده ای کارآمدتر انرژی هستند.


برچسب: فروش آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۶:۱۳ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)