مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

حقیقت جالب در مورد آسانسور و نحوه فروش آسانسور 1401

شرط می‌بندیم که در زندگی روزمره خود زیاد به آسانسور فکر نمی‌کنید. با این حال، آنها هدف بسیار مهمی در زندگی روزمره ما دارند. آسانسورها تاثیر زیادی در معماری و طراحی مدرن داشته اند. فروش آسانسور از طریق نوآوری این سیستم مسافرتی، ما می‌توانیم بدون توجه به وزن به سرعت در سطوح مختلف حرکت کنیم و نحوه سفر در ساختمان‌هایی را که هر روز با آن‌ها مواجه می‌شویم تغییر دهیم. به آسانسورهایی فکر کنید که هر روز هنگام رفتن به قرار ملاقات های پزشک، مراکز خرید، محل کار، مدرسه و نقاط مورد علاقه در تعطیلات خود با آنها روبرو می شوید. با بیش از 900000 آسانسور که در حال حاضر تنها در این کشور در حال کار است، این به معنای حدود یک آسانسور به ازای هر 344 کاربر است. بالا و پایین رفتن با آسانسور یا پله برقی ممکن است بخشی از کارهای روزمره شما باشد، اما در اینجا 18 واقعیت جالب در مورد آسانسورها وجود دارد که فکر می کنیم طرز فکر شما را نسبت به این ماشین ها تغییر می دهد.

آمریکا در حال حاضر بیش از 700000 آسانسور دارد آسانسورها از نظر آماری امن ترین راه برای سفر هستند. آسانسورها بیست برابر ایمن تر از پله برقی هستند 24 آسانسور در کولوسئوم روم باستان به صورت دستی با نیروی بیش از 200 برده کار می کردند.

با وجود ترس از گیر افتادن یا سقوط آزاد در آسانسور، سوار شدن در آسانسور در واقع ایمن تر از سوار شدن در ماشین است. به طور متوسط ​​26 نفر در سال در تصادفات مربوط به آسانسور جان خود را از دست می دهند (عمدتاً تکنسین های آسانسور و نه مسافران) در حالی که 26 نفر در ساعت در تصادفات مربوط به اتومبیل جان خود را از دست می دهند کاربر متوسط ​​4 بار در روز از آسانسور استفاده می کند اولین آسانسوری که دارای کنترل دستی کاربر بود در نیویورک ماریوت نصب شد.


برچسب: فروش آسانسور، هایکا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۴:۳۲ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)