مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

نکاتی برای کاربران بالابر بیمار

نکاتی برای کاربران بالابر بیمار برای کاهش صدمات، نحوه برخورد ما با انتقال یا بالابر به همان اندازه تجهیزات، کارکنان و حجم کار مهم است. این نکات ایمنی فروش آسانسور را با تمام کارگرانی که از بالابرهای بیمار استفاده می کنند به اشتراک بگذارید.

مطمئن شوید که به درستی آموزش دیده اید و نحوه کار با آسانسور را درک کرده اید قبل از هر انتقال، مشتری را ارزیابی کنید و مطمئن شوید که مسیر انتقال یا بالابر از موانع پاک است مطمئن شوید که اثاثیه و وسایل کمکی که مشتری به آنها منتقل می شود به درستی قرار گرفته و ایمن شده باشد.

تمام گیره ها، چفت ها و میله های آویز را در حین کار به طور ایمن ببندید پایه (پاها) لیفت بیمار را در حداکثر حالت باز نگه دارید و لیفت را برای ایجاد ثبات قرار دهید اطمینان حاصل کنید که بازوهای بیمار در داخل تسمه های زنجیر قرار دارند چرخ ها را روی هر وسیله ای که بیمار را می پذیرد مانند ویلچر، برانکارد، تخت یا صندلی قفل کنید اطمینان حاصل کنید که از محدودیت های وزنی برای بالابر و زنجیر تجاوز نکنید ستون فقرات را نچرخانید یا نپیچانید. تمام بدن خود را در جهت انتقال حرکت دهید در حین نقل و انتقالات، عضلات شکم خود را سفت کنید، کمر خود را صاف نگه دارید و از پای خود استفاده کنید عضلات برای جلوگیری از آسیب خود را در نزدیکی مشتری قرار دهید و مطمئن شوید که پایه ثابت است سعی کنید ارتباط چشمی با مشتری حفظ کنید و در حین انتقال در حال انجام ارتباط باشید دستورالعمل های مربوط به شستشو و نگهداری قلاب را دنبال کنید برای شناسایی قطعات فرسوده یا آسیب دیده که نیاز به تعویض فوری دارند، یک چک لیست بازرسی ایمنی تعمیر و نگهداری را دنبال کنید.


برچسب: فروش آسانسور، فروش قطعات آسانسور، هایکا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۲:۳۷ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)