مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

آیا زمان آن رسیده است که آسانسور خود را مدرن کنید؟

یکی دیگر از مشکلات احتمالی زمانی رخ می دهد که یک پیمانکار آسانسور ادعا می کند که تجهیزات منسوخ شده است. مدیران تسهیلات باید در پذیرش چنین ادعاهایی محتاط باشند. فروش آسانسور اغلب اوقات می توان قطعات تعویضی را از بسیاری از منابع معتبر از جمله سازنده اصلی تجهیزات خریداری کرد.

آیا زمان آن رسیده است که آسانسور خود را مدرن کنید؟

طول عمر آسانسور معمولاً 20 تا 25 سال است، اما ممکن است در این مدت زمان هایی وجود داشته باشد که لازم باشد آسانسور خود را مدرن سازی کنید تا آن را ایمن و کارآمد نگه دارید. مدرن سازی آسانسور یک کار رایج در نیوجرسی و همچنین نیویورک است.

4 دلیل برای مدرن کردن آسانسور

نوسازی آسانسور یک گام استراتژیک است که شامل برنامه ریزی دقیق، سرمایه گذاری سرمایه و درک نیاز است. این وظیفه به جای جایگزینی کامل، برای اطمینان از کارکرد و عملکرد روان، بر جایگزینی اجزا متمرکز است.

آسانسورها نقش مهمی در جامعه ایفا می کنند، بنابراین مهم است که در زمان مناسب، نوسازی آنها را در اولویت قرار دهیم. دلایل متعددی وجود دارد که نوسازی آسانسورها ضروری و مفید است. اجازه دهید دلایلی را بررسی کنیم که نشان دهنده نیاز به ارتقای آسانسور شما هستند، تا بدانید چه زمانی قدم بعدی را بردارید.

1. کدهای ایمنی

ایمنی باید مهمترین دلیل برای مدرن کردن آسانسور شما باشد. آسانسورهایی که فاقد آخرین فناوری ها و تجهیزات هستند می توانند خطرناک باشند. آنها می توانند مستعد خاموش شدن غیرمنتظره شوند. علاوه بر این، چنین آسانسورهایی می توانند تحت فرود کف ناهموار، تلفن های اضطراری نامطمئن، درهای غیر پاسخگو برای مسافران و غیره قرار گیرند. رعایت استانداردهای ساختمانی و قوانین ایمنی برای آسانسور ضروری است.

2. بهبود کارایی

آسانسورهایی که ناکارآمد هستند پول و انرژی زیادی را هدر می دهند. زمان انتظار طولانی ناشی از آسانسورهای ناکارآمد می تواند باعث ایجاد ناآرامی در بین مستاجرین شود. ارتقای سیستم به آرام‌تر و روان‌تر شدن سفرها و در نتیجه زمان انتظار کوتاه‌تر، کاهش هزینه‌های تعمیر و افزایش تعداد مسافران راضی کمک می‌کند.


برچسب: فروش آسانسور، فروش قطعات آسانسور، هایکا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۸:۰۴ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)