مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

پلان آسانسور: در راهنمای طراحی آسانسور چیست؟

 

راهنمای برنامه ریزی آسانسور که به عنوان راهنمای طراحی نیز شناخته می شود، سندی است که حاوی تعدادی از جزئیات لازم برای گنجاندن یک آسانسور در یک پروژه ساختمانی است. فروش آسانسور این راهنماها در درجه اول برای پاسخگویی به نیازهای معمار و پیمانکار عمومی که روی پروژه کار می کنند هدف قرار می گیرند، اما اطلاعات ارزشمندی در مورد ویژگی های استاندارد و اختیاری آسانسور در اختیار همه قرار می دهند.

اطلاعات در راهنمای طراحی

راهنمای طراحی مکان مناسبی برای یافتن مشخصات تجهیزات آسانسور، تنظیمات راه آسانسور موجود، جزئیات اتاق ماشین و اطلاعات ساخت راهرو است. به برخی از سؤالات مهم پرداخته می شود، از جمله اما نه محدود به:

  • حداکثر سفر برای آسانسور چقدر است؟
  • آسانسور با چه سرعتی حرکت می کند؟
  • ظرفیت اسمی آسانسور چقدر است؟
  • اگر بخواهم کف آسانسور با کمترین طبقه فرود همسطح باشد، چه عمق گودال لازم است؟
  • سربار مورد نیاز آسانسور چیست؟
  • آسانسور چند ایستگاه می تواند داشته باشد؟
  • چه سیستم های درایو در دسترس هستند؟

راهنمای طراحی همچنین مکان مناسبی برای جمع آوری نقشه های استاندارد یا معمولی است تا درک بهتری از چیدمان آسانسور داشته باشید. همچنین اطلاعات استانداردی را برای ساخت بالابر آسانسور پیدا خواهید کرد.

شما برای برنامه‌ریزی بهترین مسیر در دسترس وقت گذاشته‌اید و تمام تلاش خود را برای دانستن ساختمان‌های محلی و کدهای دسترسی انجام داده‌اید، اما آیا با افرادی که بیشترین دانش را در مورد دسترسی در بازار محلی خود دارند تماس گرفته‌اید. توزیع کننده نصب کننده؟ قابلیت دسترسی صنعتی است که به شدت توسط کد تنظیم می شود. برآوردن الزامات ADA، ASME A18.1، ASME A17.1، ANSI A117 و کد ساختمان می تواند دشوار باشد. خوشبختانه، شرکت هایی وجود دارند که در دانستن نحوه تعامل این کدها و نحوه ارائه بهترین گزینه برای پروژه شما تخصص دارند.


برچسب: فروش آسانسور، فروش قطعات آسانسور، هایکا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۷:۳۸ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)