مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

سیستم های تحرک اقتصادی و کارآمد آسانسور در سراسر کشور

درباره آسانسورهای خلاء آسانسور خلاء اگر به دنبال افزایش ارزش خانه خود هستید و در عین حال راحتی را به سبک زندگی خود اضافه می کنید، آسانسور خانگی بهترین راه است و آسانسورهای وکیوم فروش آسانسور جدیدترین مدل هایی هستند که شما را با استفاده از نیروی هوا از طبقه ای به طبقه دیگر در لوله های پنوماتیکی حمل می کنند. مکش

اصول اولیه

آسانسورهای خلاء کوچکتر از آسانسورهای سنتی هستند: قطر 37 اینچ با یک جعبه پمپ 11 اینچی در بالا که نیازی به گودال یا اتاق ماشین جداگانه ندارند. بسیاری از آنها دارای درهایی با عرض 20 اینچ هستند که باعث می شود ویلچرها از آن عبور نکنند، اگرچه طرح های جدیدی برای ویلچرها در حال توسعه است.

 آسانسورهای خلاء 37 اینچی دو یا سه طبقه با احتساب نصب، 34000 تا 47000 دلار هزینه دارند. آسانسورهای وکیوم 37 اینچی دارای ظرفیت بالابر 450 پوند هستند. و سرعت 30 فوت در دقیقه.

 آسانسورهای جاروبرقی را می توان در دو روز نصب کرد و نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارد و تمیز کردن سطح بیرونی هر 30 روز توصیه می شود. پس از حدود 15000 سفر آسانسور، لاینر که به ایجاد یک محفظه هوابند بالای واحد کمک می کند، باید تعویض شود. پمپ های وکیوم نیز ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند، اما باید سال ها کار کنند.

 مزایا

  • دلایل زیادی برای انتخاب آسانسور وکیوم برای خانه شما وجود دارد:
  • شما با آسانسوری که بر اساس فناوری انقلابی خلاء کار می کند، در حال پیشرفت هستید.
  • طراحی شیک و جمع و جور را می توان در هر جایی از خانه شما قرار داد تا دید پانوراما 360 درجه ارائه دهد.

آسانسورهای خلاء انعطاف‌پذیر و سریع هستند و با سرعت 30 فوت در دقیقه کار می‌کنند و در دو و سه توقف که تا 35 فوت حرکت می‌کنند در دسترس هستند.


برچسب: فروش آسانسور، هایکا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۲:۱۸ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)