مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

بالا رفتن: فناوری های بالابر بیمارستانی

کلید اطمینان از سهولت حرکت، ساده تر کردن حرکت عمودی در ساختمان است. با این حال، پله ها، در حالی که در محیط های مراقبت های بهداشتی فراوان هستند، برای بیمارانی که به شدت بیمار هستند فروش آسانسور یا نیاز به جابجایی روی ویلچر یا تخت یا برانکارد دارند، بی فایده است.

اینجاست که آسانسورها وارد می‌شوند - و اکثر بیمارستان‌ها تعداد زیادی از آن‌ها را خواهند داشت، خواه برای بازدیدکنندگان، بیماران بستری در تخت، یا استفاده از مدیریت امکانات باشند. شیندلر، سخنگوی سازنده، گفت: «هنگامی که طراحی راه‌حل‌های تحرک برای امکانات مراقبت‌های بهداشتی قابل اطمینان است، بسیار مهم است.

"محصولات مدرن به گونه ای طراحی شده اند که بیماران احساس راحتی و امنیت کنند و مدیران ساختمان را با عملکرد با حداکثر کارایی و مصرف انرژی کم خوشحال می کنند."

مسائل اندازه

این اولویت‌ها، خرید فن‌آوری‌های آسانسور را در سراسر NHS و بخش خصوصی هدایت می‌کنند.

مشخصات توسط یادداشت 00-04 ساختمان سلامت هدایت می شود: فضاهای گردش و ارتباطات. کد عمل BS 8300؛ و استانداردهای BS EN 81-70 و BS EN-81-80.

در تبصره 00-04 ساختمان بهداشت آمده است: «بالابرها باید همه کاره باشند تا تا حد امکان انواع بار را در خود جای دهند. تعداد، نوع، اندازه و سرعت باید توسط تجزیه و تحلیل ترافیک مخصوص توسعه پیشنهادی تعیین شود و باید انعطاف پذیری کافی راه حل را برای تطبیق با تغییرات آینده فراهم کند.

این می‌افزاید: «حداقل یک آسانسور قابل دسترس برای ویلچر باید بین هر طبقه از یک مرکز بهداشتی کار کند و، در جایی که برنامه‌ریزی اجازه می‌دهد، باید درهایی در طرف‌های مقابل وجود داشته باشد تا ویلچرها بتوانند بدون عقب‌نشینی از آن خارج شوند.»

برای ترافیک عمومی، آسانسورها باید حداقل ابعاد داخلی 1600 میلی متر عرض در 1400 میلی متر عمق داشته باشند و نرده ها باید در هر دو طرف و دیوارهای عقب ارائه شوند. آسانسورهای واگن برقی و برانکارد باید حداقل اندازه 1400 میلی متر × 2400 میلی متر را داشته باشند تا کالسکه هایی تا 800 میلی متر × 2375 میلی متر را در خود جای دهند.

نگهداری و تعمیرات برنامه ریزی شده مطابق با نیازهای عملیاتی بیمارستان برای حفظ کارکرد آسانسور تا زمانی که ممکن است و به حداقل رساندن اختلال بسیار مهم است.

در جاهایی که قرار است از بالابرهای واگن برقی برای ترافیک عمومی استفاده شود، واگن های بالابر به نرده های دستی نیاز دارند و ابعاد داخلی 1400x2400 باید از آنها خالی باشد. در صورت ارائه، نرده ها باید به یک دیوار کناری کابین آسانسور محدود شود تا خطر احتمالی برای بیماران در چرخ دستی به حداقل برسد.


برچسب: فروش آسانسور، فروش قطعات آسانسور، هایکا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۵:۰۲ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)