مجله خبري آسانسور مجله خبري آسانسور .

مجله خبري آسانسور

فيدر بيش از يك آسانسور نيرو مي ده

در جايي كه يك فيدر بيش از يك آسانسور نيرو مي دهد، به هماهنگي انتخابي نياز داريد. OCPD ها بايد به صورت سري طراحي شده باشند، بنابراين يك خطا در يكي فروش آسانسور از آسانسورها تنها توسط OCPD كه به آن سرويس مي دهد برطرف مي شود. فيدر OCPD بايد بسته بماند تا آسانسورهاي باقي مانده قدرت داشته باشند و به كار خود ادامه دهند.

كنترل‌هاي الكترونيكي مدرن آسانسور مي‌توانند به تغييرات دما حساس باشند. بنابراين، اتاق هاي تجهيزات آسانسور بايد دمايي بين 50 درجه فارنهايت تا 90 درجه فارنهايت را حفظ كنند. براي اين كار معمولاً بايد اتاق را با يك دمپر آتش/دود تخليه كنيد و سيگنال هاي آشكارساز دود را در منطق كنترل قرار دهيد.

اگر مشخصات شما به يك دريچه در بالاي شفت براي تخليه دود نياز دارد، بايد يك كليد كليدي با چراغ راهنما براي كنترل آن دريچه تهيه كنيد. شما بايد اين كليد را در لابي اصلي يا در مركز فرماندهي آتش نشاني ساختمان قرار دهيد.

دستورالعمل‌هاي جديد ADAAG اكنون مستلزم آن است كه برق اضطراري براي آسانسورهايي كه چهار طبقه يا بيشتر در بالا يا پايين طبقه قابل دسترسي دارند در دسترس باشد .

اگر برق اضطراري آسانسورهاي خود را تامين مي كنيد، بايد سيم هاي ارتباطي را بين كليد انتقال خودكار (ATS) و صفحه كنترل آسانسور اجرا كنيد. اين دو عملكرد را انجام مي دهد. ابتدا، ATS به آسانسورها سيگنال مي دهد كه در شرف تبديل به برق اضطراري است - ترجيحاً 30 ثانيه يا بيشتر قبل از تعويض، كه به كنترل كننده آسانسور اجازه مي دهد تا هر كابين آسانسور را به نزديكترين فرود و توقف برساند، بنابراين از موتورها و سيستم الكتريكي محافظت مي كند. . در مرحله بعد، با چندين بانك آسانسور، كنترل كننده معمولاً فقط به يك آسانسور در هر زمان اجازه كار مي دهد و ميزان برق مورد نياز اضطراري را كاهش مي دهد.


برچسب: فروش آسانسور، هايكا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۴:۱۳ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

طراحي و جزئيات آسانسور كه بايد حساب شده انجام شود

براي تهيه نقشه ها و برآورد دقيق هزينه ها، بايد در اسرع وقت ابعاد آسانسور را بدانيد. مهم است كه كار ساخت و ساز را بدون اطلاع از ابعاد دقيق آسانسورهاي مورد نياز شروع نكنيد. فروش آسانسور اگر اين كار را انجام دهيد، بعداً مي توانيد انتخاب هاي خود را به شدت محدود كنيد. از خود بپرسيد كه آسانسورهاي شما بايد چقدر سريع باشند تا به درستي به ساختمان خدمات رساني كنند. به طور كلي، 20 تا 45 ثانيه حداكثر زمان قابل قبول براي يك آسانسور براي حركت از پايين به بالاي ساختمان (به استثناي هرگونه توقف و حركت با سرعت كامل) در نظر گرفته مي شود.

نكته شماره 4 - زيبايي شناسي را در نظر بگيريد شيندلر، معمار كار با لپ تاپ شيندلر، معمار كار با لپ تاپ بسياري از مشتريان اصلاً طراحي داخلي آسانسور را در نظر نمي گيرند. آن كار ممكن است به شما سپرده شود. يك آسانسور داخلي بايد با استفاده از آن، مسافران آن و زيبايي كلي ساختمان مطابقت داشته باشد.

 آسانسور يك سيستم عملكردي است اما همچنين گسترش سبك ساختمان است. پرداخت هاي مناسبي را انتخاب كنيد كه بتواند ترافيك مورد انتظار در ساختمان را تحمل كند. از كجا شروع كنيم؟ براي پانل‌هاي ديواري آسانسور و كف‌پوش، مي‌توانيد از بين گزينه‌هاي بسياري از جمله فولاد ضد زنگ، لمينت، شيشه، وينيل، فرش و سنگ انتخاب كنيد. سپس تكميل سفارشي وجود دارد. اينجا حد آسمان است موارد ديگري كه بايد در نظر بگيريد عبارتند از اينكه آيا سطوح بايد به راحتي تميز شوند و آيا كف بايد ضد لغزش براي چرخ دستي ها و كالاها باشد.

روشنايي يكي ديگر از عوامل مهم است. آن را به درستي انجام دهيد و طراحي را بهبود بخشيد و در عين حال مصرف انرژي را كاهش دهيد. همچنين بايد آينه هايي را در نظر بگيريد كه مي توانند به راحتي و ايمني مسافر بيافزايند. به عنوان مثال، براي عقب انداختن ايمن ويلچر از آسانسور.


برچسب: فروش آسانسور، هايكا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۳:۲۸ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

چه آسيب هايي مي توانم از آسانسورهاي خانگي متحمل شويم؟

در حالي كه هيچ مصدومي به عنوان حادثه تحريك كننده براي اين فراخوان گزارش نشده است، در گذشته جراحاتي در مورد آسانسورهاي خانگي گزارش شده است. سرويس آسانسور طبق NPR، "در ماه جولاي، پسري در يك خانه تعطيلات كرايه اي در كاروليناي شمالي پس از گير افتادن در آسانسور خانه جان خود را از دست داد. CPSC گفت در حوادث ديگر، كودكان دچار شكستگي هاي متعدد جمجمه، شكستگي مهره ها و ساير صدمات مادام العمر شده اند. در سال 2020، شركت Otis آسانسورهاي خود را براي همان مشكلات فراخوان فعلي فراخوان كرد.

چه آسيب هايي مي توانم از آسانسورهاي خانگي متحمل شوم؟

اگر يكي از اين آسانسورهاي معيوب خانگي داريد، بايد از خطراتي كه مي توانند براي شما ايجاد كنند آگاه باشيد. اين آسيب ها مي تواند شامل موارد زير باشد:

  • جراحات سوختگي
  • جراحات خرد كننده
  • آسيب اندام
  • آسيب هاي تروماتيك مغزي
  • آسيب هاي نخاعي
  • استخوان هاي شكسته
  • آسيب عصبي

با توجه به فراخوان هاي صادر شده توسط CPSC، كودكان خردسال در معرض خطر به دام افتادن هستند. طبق CPSC، كودكان همچنين ممكن است در اثر معيوب آسانسور خانگي دچار «شكستگي جمجمه، شكستگي مهره‌ها، خفگي ضربه‌اي و ساير آسيب‌هاي وحشتناك و مادام‌العمر» شوند.

اين صدمات بسته به شدت ممكن است زمان زيادي طول بكشد تا بهبود يابد و حتي در برخي موارد كشنده باشد. آسيب‌هايي مانند آسيب‌هاي مغزي و آسيب نخاعي مي‌توانند زندگي افراد را براي هميشه تغيير دهند، در صورتي كه به دليل جراحات دچار فلج جزئي يا كامل شوند. صورت حساب هاي پزشكي براي اين آسيب ها مي تواند نجومي باشد.

 

اگر آسانسور خانگي معيوب داشته باشم چه بايد بكنم؟

اگر آسانسوري در خانه داريد، بايد فوراً استفاده از آن را متوقف كنيد. CPSC توصيه مي كند كه يك بازرس آسانسور واجد شرايط براي تعيين خطرات يا خطرات ايمني آسانسور را بررسي كند. سپس، براي اطمينان از ايمن بودن قطعات، با شركت سازنده آسانسور در مورد تعويض قطعات تماس بگيريد.


برچسب: سرويس آسانسور، هايكا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۴:۵۹ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

سيستم هاي ارتباطي صوتي/آژير در آسانسور

يك عامل مهم هنگام صحبت در مورد روشنايي خروجي، تفاوت بين كدهاي ساختمان و آتش نشاني و روشنايي كنترل شده در شرايط عادي و اضطراري است. فروش آسانسور آئين نامه بين المللي ساختمان كنترل خاصي را بر روي هر نوع روشنايي در يك منطقه خاص در سرتاسر ساختمان در زماني كه اشغال مي كند اجازه نمي دهد، در حالي كه NFPA 101 و NFPA 5000 اين اجازه را مي دهد. اين فقط يك نمونه تغيير ديگر بين كدهاي ساختمان و آتش نشاني است. طراحان، پيمانكاران و بازرسان هميشه نياز به ارجاع به كدها و استانداردهاي اتخاذ شده توسط مرجع داراي صلاحيت دارند.

سيستم هاي ارتباطي صوتي/آژير

به طور كلي، اكثر مردم مي‌دانند كه سيستم‌هاي اعلام حريق آتش و دود را تشخيص مي‌دهند، واكنش تخليه را از طريق دستگاه‌هاي اعلان آغاز مي‌كنند، و يك سيگنال خودكار را به ايستگاه نظارتي ارسال مي‌كنند كه پاسخ اضطراري را آغاز مي‌كند. اما، آيا اكثر مردم مي دانند و مي دانند كه يك سيستم ارتباط صوتي و زنگ دار چه كار مي كند و چرا كدهاي خاص به آن نياز دارند؟ سيستم‌هاي ارتباطي اضطراري صدا و هشدار سطح بالاتري از حفاظت را براي ساكنان ساختمان ايجاد مي‌كنند، زيرا سيستم را مي‌توان با جهت‌گيري‌هاي خاص و شفاف‌سازي در هنگام تخليه طراحي كرد. اين سيستم مي‌تواند از پيام‌هاي از پيش ضبط‌شده گفتاري استفاده كند كه دستورالعمل‌هايي را براي تخليه، جابه‌جايي، گرفتن سرنشينان ارائه مي‌دهد.

پوشش يا هر دستورالعمل ديگري براي حفظ ايمني. از سيستم هاي ارتباطي صوتي و هشدار مي توان براي مواردي فراتر از آتش و دود استفاده كرد. برخي از نمونه ها عبارتند از شرايط اضطراري آب و هوا، بلاياي طبيعي، يا حتي تهديدات امنيتي و تروريستي.

 

از اينجا به بعد همه چيز كمي پيچيده مي شود. NFPA 72، كد ملي اعلام حريق و سيگنالينگ، داراي الزامات خاصي براي منبع تغذيه اوليه و ثانويه براي سيستم هاي اعلام حريق و سيستم هاي ارتباطي اضطراري است. اما آئين نامه بين المللي ساختمان با الزام مدار انشعاب به پشتيبان گيري توسط يك سيستم قدرت آماده به كار، اين الزامات را در مشاغل خاص افزايش مي دهد.


برچسب: فروش آسانسور، هايكا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۰:۱۳ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

انواع آسانسور از چند نظر و كيفيت

افراد زيادي هستند كه فكر مي كردند نصب آسانسور قايق بسيار ساده است اما واقعيت ندارد! شما بايد با استفاده از ابزار و تجهيزات مناسب نصب كنيد فروش آسانسور در غير اين صورت ممكن است با آسيب هنگفتي مواجه شويد. شما بايد در مورد سيستم قفل معمولي بدانيد و بايد سطح آب را كنترل كنيد. در واقع قايق را با استفاده از بالابر از يك مكان به مكان ديگر حركت مي دهد. اگر به دنبال آسانسور قايق با كيفيت در حد بودجه خود هستيد، نياز خود را براي ما ايميل كنيد. ما آماده ارائه بهترين پشتيباني در تمام مدت هستيم. ما همچنين پشتيباني قوي از مراقبت از مشتري را نيز ارائه مي دهيم. تقاضا براي بالابر قايق بسيار زياد است و ما قادر خواهيم بود آسانسور قايق را هميشه سفارشي كنيم. چه به اندازه كوچك يا استاندارد نياز داشته باشيد، ما مي توانيم اين كار را به راحتي براي شما انجام دهيم.

بالابر هواپيما

بالابر هواپيما بسيار گران است و اگر از آسانسور هواپيماي مدرن استفاده كنيد، مي توانيد هواپيماي شخصي يا طرح فرودگاه خود را به راحتي يكي پس از ديگري نگه داريد. انواع مختلفي از بالابر هواپيما در بازار موجود است و شما مي توانيد هر نوع بالابر را بنا به نياز خود انتخاب كنيد. اگر در بازار جستجو كنيد، انواع آسانسور و آسانسور را خواهيد يافت. شما فقط بايد بر اساس نياز خود بهترين نوع بالابر هواپيما را بررسي و انتخاب كنيد. بر اساس نياز خود بهترين نوع بالابر هواپيما را انتخاب كنيد.

آسانسور مسكوني

آسانسور مسكوني يكي از بهترين انواع آسانسور است و شما مي توانيد شكل و اندازه آسانسور را شخصي سازي كنيد. ما قادر به ساخت انواع طراحي با ويژگي هاي ايمني پيشرفته آسانسورهاي مسكوني هستيم. هدف آسانسور مسكوني افزايش مجلل خانه و جابجايي از يك طبقه به طبقه ديگر بدون هيچ ترديدي است. بهترين نوع را انتخاب كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۶:۵۸ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

همه چيز درباره آسانسور كه بايد اطلاع داشته باشيد

هدف ما ايجاد شركتي بود كه بتواند صاحبان خانه هاي مسكوني و صاحبان مشاغل تجاري را با روشي آسان و مقرون به صرفه براي افزودن آسانسور و آسانسور به سازه هايشان در تماس قرار دهد. فروش آسانسور پاسخي كه دريافت كرديم آنقدر زياد بود و تقاضا آنقدر زياد بود كه در سال 1984 يك مركز جديدتر و بزرگتر در بلونتتاون فلوريدا افتتاح كرديم.

با اين حال، با رشد مستمر ما به فضاي بيشتري نياز بود. ما مكان كنوني خود را در ماريانا، فلوريدا در سال 1997 افتتاح كرديم و در 380000 فوت مربع مساحت داشتيم. اين افزايش در فضا به ما اين امكان را داد كه تقريباً تمام قطعاتي را كه در اينجا توليد مي كنيم، در سايت بسازيم.

بنيانگذار بي باك ما تيموتي اس. موري، پدر، ملقب به "مرد آسانسور" است. او مشاور آسانسور و عضو انجمن مهندسين مكانيك آمريكاست، گروهي كه مسئول نوشتن و اتخاذ كدهاي ملي آسانسور است.امروزه، همچنان مفتخر است كه يك شركت خانوادگي با صدها كارمند متعهد است كه به خدمات مشتريان در بسياري از مكان‌هاي مراكز خدمات ما متعهد هستند.

ما در طراحي، ساخت و نصب بيش از 15000 آسانسور، دمدمي، آسانسور پله و موارد ديگر به جنوب شرقي خدمت مي كنيم.5 دليل 

در صورت نياز به نصب يا تعمير آسانسور و سيستم هاي مرتبط با ما تماس بگيريم. در اينجا پنج دليل اصلي وجود دارد كه چرا ما بهترين هستيم:

موري اين است:

يك توليد كننده پيشرو در سيستم هاي حمل و نقل عمودي به لطف فناوري هاي روز، بهترين شيوه ها و مواد. سيستم هاي با كيفيت ما براي ايمن نگه داشتن شما طراحي شده اند.

ما با مهارت در تعمير و نصب آسانسورهاي مسافري، باربري، هيدروليك و كششي، خوشحاليم كه در محصولات مسكوني و تجاري تخصص داريم.

ارائه دهنده مطمئن قطعات ساخته شده توسط سازندگان برتر. به اين ترتيب، ما يك كاتالوگ آنلاين متنوع ارائه مي دهيم.

يكي از بزرگترين شركت هاي خصوصي تعمير و نصب آسانسور در كشور. ما در تلاش هستيم تا از تمام استانداردهاي صنعت فراتر برويم و در عين حال گواهينامه هاي ايالتي و ملي را رعايت كنيم. از طريق خط تلفن خدمات ما در هر زمان 24×7 با ما تماس بگيريد.


برچسب: فروش آسانسور، هايكا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۷:۳۳ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

گواهينامه سيستم ايمني آسانسور، زيرسيستم و قطعات

اهميت اجزاء و سيستم هاي ايمني آسانسور ساختمان هاي بلند براي جابجايي ايمن افراد و كالاها به آسانسور نياز دارند، بنابراين صدور گواهينامه سيستم ها، زيرسيستم ها و تجهيزات آسانسور بسيار مهم است. فروش آسانسور در فرهنگ ايمني امروزي، سازندگان آسانسور در سرتاسر جهان موظف به رعايت الزامات كدهاي متعدد هستند كه مي تواند چالش برانگيز باشد. كارشناسان ما مي‌توانند به شما كمك كنند تا از طريق آژانس‌هاي نظارتي مختلف و الزامات كد لازم براي اطمينان از مطابقت تجهيزات شما با الزامات قابل‌اجرا، كه جزء حياتي در دستيابي به بازار است، به شما كمك كنند.

 كار با UL، يك گواهي‌دهنده شخص ثالث قابل اعتماد، مزاياي زير را به همراه دارد:

 مزيت رقابتي را افزايش مي دهد - برنامه آسانسور ما در تمام مناطق آمريكاي شمالي پذيرفته مي شود.

خطرات را كاهش مي دهد - روش شناسي ساختار يافته ما به شما كمك مي كند تا در ايجاد، مستندسازي و نشان دادن اقدامات حفاظتي لازم براي به حداقل رساندن خطرات اقدام كنيد.

كارايي را به حداكثر مي‌رساند - كار با ما به جلوگيري از دوباره كاري كه مي‌تواند منجر به تاخير و هزينه اضافي شود، كمك مي‌كند.

پذيرش را افزايش مي دهد - علامت UL توسط مقامات نظارتي در هر حوزه قضايي در ايالات متحده و كانادا پذيرفته شده است.

ارائه مشاوره تخصصي - ما دانش تخصصي خود را از طريق آموزش فني، كارگاه ها و خدمات مشاوره به اشتراك مي گذاريم.

بر اساس ASME A17.1/CSA B44، NFPA 70

ما همچنان يكي از بزرگترين گواهي‌دهنده‌هاي سيستم‌هاي آسانسور، زيرسيستم‌ها و تجهيزات هستيم. تيم جهاني ما متشكل از كارشناسان برق، ماشين آلات، ايمني عملكردي و امنيت سايبري تجربيات گسترده اي را براي ارائه گواهينامه براي سيستم ها و تجهيزات آسانسورهاي تجاري و مسكوني گرد هم مي آورد.

 

ما بررسي هاي صدور گواهينامه سيستم ها و تجهيزات آسانسور را بر اساس الزامات كد ايمني آسانسورها و پله برقي ها، ASME A17.1/CSA B44 و مطابق با ماده 620 قانون ملي برق، NFPA 70 انجام مي دهيم.

 ما خدمات تست و صدور گواهينامه را براي دسته بندي محصولات زير ارائه مي دهيم:

  •  تابلوهاي كنترل آسانسور
  • تابلوهاي كنترل آسانسور براي استفاده در مكان هاي خطرناك
  • پانل هاي كنترل آسانسور مربوط به مكان هاي خطرناك (در نظر گرفته شده براي نصب در مكان هاي طبقه بندي نشده)
  • كنترل و لوازم جانبي آسانسور
  • دستگاه ها و كنتاكت هاي قفل درب آسانسور
  • دستگاه هاي قفل درب آسانسور
  • مخاطبين براي استفاده در مكان هاي خطرناك
  • كليد آسانسور
  • محوطه كابين آسانسور مسافري

برچسب: فروش آسانسور، هايكا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۰:۱۹ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

حقيقت جالب در مورد آسانسور و نحوه فروش آسانسور 1401

شرط مي‌بنديم كه در زندگي روزمره خود زياد به آسانسور فكر نمي‌كنيد. با اين حال، آنها هدف بسيار مهمي در زندگي روزمره ما دارند. آسانسورها تاثير زيادي در معماري و طراحي مدرن داشته اند. فروش آسانسور از طريق نوآوري اين سيستم مسافرتي، ما مي‌توانيم بدون توجه به وزن به سرعت در سطوح مختلف حركت كنيم و نحوه سفر در ساختمان‌هايي را كه هر روز با آن‌ها مواجه مي‌شويم تغيير دهيم. به آسانسورهايي فكر كنيد كه هر روز هنگام رفتن به قرار ملاقات هاي پزشك، مراكز خريد، محل كار، مدرسه و نقاط مورد علاقه در تعطيلات خود با آنها روبرو مي شويد. با بيش از 900000 آسانسور كه در حال حاضر تنها در اين كشور در حال كار است، اين به معناي حدود يك آسانسور به ازاي هر 344 كاربر است. بالا و پايين رفتن با آسانسور يا پله برقي ممكن است بخشي از كارهاي روزمره شما باشد، اما در اينجا 18 واقعيت جالب در مورد آسانسورها وجود دارد كه فكر مي كنيم طرز فكر شما را نسبت به اين ماشين ها تغيير مي دهد.

آمريكا در حال حاضر بيش از 700000 آسانسور دارد آسانسورها از نظر آماري امن ترين راه براي سفر هستند. آسانسورها بيست برابر ايمن تر از پله برقي هستند 24 آسانسور در كولوسئوم روم باستان به صورت دستي با نيروي بيش از 200 برده كار مي كردند.

با وجود ترس از گير افتادن يا سقوط آزاد در آسانسور، سوار شدن در آسانسور در واقع ايمن تر از سوار شدن در ماشين است. به طور متوسط ​​26 نفر در سال در تصادفات مربوط به آسانسور جان خود را از دست مي دهند (عمدتاً تكنسين هاي آسانسور و نه مسافران) در حالي كه 26 نفر در ساعت در تصادفات مربوط به اتومبيل جان خود را از دست مي دهند كاربر متوسط ​​4 بار در روز از آسانسور استفاده مي كند اولين آسانسوري كه داراي كنترل دستي كاربر بود در نيويورك ماريوت نصب شد.


برچسب: فروش آسانسور، هايكا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۴:۳۲ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

سيستم هاي تحرك اقتصادي و كارآمد آسانسور در سراسر كشور

درباره آسانسورهاي خلاء آسانسور خلاء اگر به دنبال افزايش ارزش خانه خود هستيد و در عين حال راحتي را به سبك زندگي خود اضافه مي كنيد، آسانسور خانگي بهترين راه است و آسانسورهاي وكيوم فروش آسانسور جديدترين مدل هايي هستند كه شما را با استفاده از نيروي هوا از طبقه اي به طبقه ديگر در لوله هاي پنوماتيكي حمل مي كنند. مكش

اصول اوليه

آسانسورهاي خلاء كوچكتر از آسانسورهاي سنتي هستند: قطر 37 اينچ با يك جعبه پمپ 11 اينچي در بالا كه نيازي به گودال يا اتاق ماشين جداگانه ندارند. بسياري از آنها داراي درهايي با عرض 20 اينچ هستند كه باعث مي شود ويلچرها از آن عبور نكنند، اگرچه طرح هاي جديدي براي ويلچرها در حال توسعه است.

 آسانسورهاي خلاء 37 اينچي دو يا سه طبقه با احتساب نصب، 34000 تا 47000 دلار هزينه دارند. آسانسورهاي وكيوم 37 اينچي داراي ظرفيت بالابر 450 پوند هستند. و سرعت 30 فوت در دقيقه.

 آسانسورهاي جاروبرقي را مي توان در دو روز نصب كرد و نياز به تعمير و نگهداري كمي دارد و تميز كردن سطح بيروني هر 30 روز توصيه مي شود. پس از حدود 15000 سفر آسانسور، لاينر كه به ايجاد يك محفظه هوابند بالاي واحد كمك مي كند، بايد تعويض شود. پمپ هاي وكيوم نيز ممكن است نياز به تعويض داشته باشند، اما بايد سال ها كار كنند.

 مزايا

  • دلايل زيادي براي انتخاب آسانسور وكيوم براي خانه شما وجود دارد:
  • شما با آسانسوري كه بر اساس فناوري انقلابي خلاء كار مي كند، در حال پيشرفت هستيد.
  • طراحي شيك و جمع و جور را مي توان در هر جايي از خانه شما قرار داد تا ديد پانوراما 360 درجه ارائه دهد.

آسانسورهاي خلاء انعطاف‌پذير و سريع هستند و با سرعت 30 فوت در دقيقه كار مي‌كنند و در دو و سه توقف كه تا 35 فوت حركت مي‌كنند در دسترس هستند.


برچسب: فروش آسانسور، هايكا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۲:۱۸ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

برنامه ريزي به جايي كه آسانسور مي رود

مسكوني شما بايد بازرسي سالانه را انجام دهد. پرسنل خدمات باتجربه به شما كمك مي كنند تا هر گونه مشكلي را قبل از تبديل شدن به يك مشكل اساسي شناسايي كنيد. تعمير و نگهداري پيشگيرانه فروش آسانسور از طريق فروشنده محلي Inclinator به شما در صرفه جويي در دراز مدت كمك مي كند. آسانسور Inclinator داراي ساختاري قوي است كه نيازهاي تعمير و نگهداري خود به خود را به حداقل مي رساند. شما مطمئن خواهيد بود كه سواري آسانسور شما روان خواهد بود.

انتخاب شركت آسانسور خانگي مناسب

انتخاب شركت مناسب براي شما تصميمي است كه دست در دست پيمانكار، معمار و ساير اعضاي خانواده خود مي گيريد. تحقيقات خود را در مورد هر شركتي كه در نظر داريد انجام دهيد. اينكه چقدر طول مي كشد تا تصميم بگيريد بستگي به مدت زماني دارد كه مي خواهيد صرف كنيد. ممكن است لازم باشد زماني را براي نشستن و بررسي گزينه هاي خود در كنار سازنده خود بيابيد. همچنين ممكن است بخواهيد در مورد هر شركتي كه در نظر داريد مطالعه گسترده اي انجام دهيد.

برنامه ريزي به جايي كه آسانسور مي رود

چيدمان خانه شما نقش مهمي در تعيين بهترين مكان براي نصب آسانسور شما دارد. هنگام بازسازي خانه خود با آسانسور، ممكن است به يك اتاق اختصاصي براي موتور نياز داشته باشيد. سيستم محرك درام كابل به يك موتورخانه جداگانه نياز دارد، بنابراين به فضاي سربار كمتري نياز دارد. ساير سيستم هاي محرك آسانسور، مانند آسانسورهاي بدون موتور (MRL) ما، داراي يك سيستم مستقل هستند كه نيازي به موتورخانه جداگانه ندارد. آسانسورهاي بدون موتور به فضاي بالاي سر بيشتري نياز دارند.

براي خود آسانسور، به فضاي خالي براي چاه آسانسور نياز داريد. اكثر كابين هاي ما 15 در 15 فوت استاندارد هستند. ما همچنين گزينه اي را براي يك كابين كوچكتر ارائه مي دهيم كه 12 در 12 فوت است. با هر ماشيني كه انتخاب مي كنيد، به حدود 1 فوت فضاي اضافي در هر طرف براي قرار دادن چاه آسانسور نياز داريد. پيمانكاري كه در اين پروژه با او كار مي كنيد مي تواند به شما كمك كند تا بهترين منطقه را براي خالي كردن فضا براي آسانسور خود پيدا كنيد.


برچسب: فروش آسانسور، هايكا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۵:۲۳ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)