مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

طراحی و جزئیات آسانسور که باید حساب شده انجام شود

برای تهیه نقشه ها و برآورد دقیق هزینه ها، باید در اسرع وقت ابعاد آسانسور را بدانید. مهم است که کار ساخت و ساز را بدون اطلاع از ابعاد دقیق آسانسورهای مورد نیاز شروع نکنید. فروش آسانسور اگر این کار را انجام دهید، بعداً می توانید انتخاب های خود را به شدت محدود کنید. از خود بپرسید که آسانسورهای شما باید چقدر سریع باشند تا به درستی به ساختمان خدمات رسانی کنند. به طور کلی، 20 تا 45 ثانیه حداکثر زمان قابل قبول برای یک آسانسور برای حرکت از پایین به بالای ساختمان (به استثنای هرگونه توقف و حرکت با سرعت کامل) در نظر گرفته می شود.

نکته شماره 4 - زیبایی شناسی را در نظر بگیرید شیندلر، معمار کار با لپ تاپ شیندلر، معمار کار با لپ تاپ بسیاری از مشتریان اصلاً طراحی داخلی آسانسور را در نظر نمی گیرند. آن کار ممکن است به شما سپرده شود. یک آسانسور داخلی باید با استفاده از آن، مسافران آن و زیبایی کلی ساختمان مطابقت داشته باشد.

 آسانسور یک سیستم عملکردی است اما همچنین گسترش سبک ساختمان است. پرداخت های مناسبی را انتخاب کنید که بتواند ترافیک مورد انتظار در ساختمان را تحمل کند. از کجا شروع کنیم؟ برای پانل‌های دیواری آسانسور و کف‌پوش، می‌توانید از بین گزینه‌های بسیاری از جمله فولاد ضد زنگ، لمینت، شیشه، وینیل، فرش و سنگ انتخاب کنید. سپس تکمیل سفارشی وجود دارد. اینجا حد آسمان است موارد دیگری که باید در نظر بگیرید عبارتند از اینکه آیا سطوح باید به راحتی تمیز شوند و آیا کف باید ضد لغزش برای چرخ دستی ها و کالاها باشد.

روشنایی یکی دیگر از عوامل مهم است. آن را به درستی انجام دهید و طراحی را بهبود بخشید و در عین حال مصرف انرژی را کاهش دهید. همچنین باید آینه هایی را در نظر بگیرید که می توانند به راحتی و ایمنی مسافر بیافزایند. به عنوان مثال، برای عقب انداختن ایمن ویلچر از آسانسور.


برچسب: فروش آسانسور، هایکا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۳:۲۸ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)