مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

همه چیز درباره آسانسور که باید اطلاع داشته باشید

هدف ما ایجاد شرکتی بود که بتواند صاحبان خانه های مسکونی و صاحبان مشاغل تجاری را با روشی آسان و مقرون به صرفه برای افزودن آسانسور و آسانسور به سازه هایشان در تماس قرار دهد. فروش آسانسور پاسخی که دریافت کردیم آنقدر زیاد بود و تقاضا آنقدر زیاد بود که در سال 1984 یک مرکز جدیدتر و بزرگتر در بلونتتاون فلوریدا افتتاح کردیم.

با این حال، با رشد مستمر ما به فضای بیشتری نیاز بود. ما مکان کنونی خود را در ماریانا، فلوریدا در سال 1997 افتتاح کردیم و در 380000 فوت مربع مساحت داشتیم. این افزایش در فضا به ما این امکان را داد که تقریباً تمام قطعاتی را که در اینجا تولید می کنیم، در سایت بسازیم.

بنیانگذار بی باک ما تیموتی اس. موری، پدر، ملقب به "مرد آسانسور" است. او مشاور آسانسور و عضو انجمن مهندسین مکانیک آمریکاست، گروهی که مسئول نوشتن و اتخاذ کدهای ملی آسانسور است.امروزه، همچنان مفتخر است که یک شرکت خانوادگی با صدها کارمند متعهد است که به خدمات مشتریان در بسیاری از مکان‌های مراکز خدمات ما متعهد هستند.

ما در طراحی، ساخت و نصب بیش از 15000 آسانسور، دمدمی، آسانسور پله و موارد دیگر به جنوب شرقی خدمت می کنیم.5 دلیل 

در صورت نیاز به نصب یا تعمیر آسانسور و سیستم های مرتبط با ما تماس بگیریم. در اینجا پنج دلیل اصلی وجود دارد که چرا ما بهترین هستیم:

موری این است:

یک تولید کننده پیشرو در سیستم های حمل و نقل عمودی به لطف فناوری های روز، بهترین شیوه ها و مواد. سیستم های با کیفیت ما برای ایمن نگه داشتن شما طراحی شده اند.

ما با مهارت در تعمیر و نصب آسانسورهای مسافری، باربری، هیدرولیک و کششی، خوشحالیم که در محصولات مسکونی و تجاری تخصص داریم.

ارائه دهنده مطمئن قطعات ساخته شده توسط سازندگان برتر. به این ترتیب، ما یک کاتالوگ آنلاین متنوع ارائه می دهیم.

یکی از بزرگترین شرکت های خصوصی تعمیر و نصب آسانسور در کشور. ما در تلاش هستیم تا از تمام استانداردهای صنعت فراتر برویم و در عین حال گواهینامه های ایالتی و ملی را رعایت کنیم. از طریق خط تلفن خدمات ما در هر زمان 24×7 با ما تماس بگیرید.


برچسب: فروش آسانسور، هایکا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۷:۳۳ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)