مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

چه آسیب هایی می توانم از آسانسورهای خانگی متحمل شویم؟

در حالی که هیچ مصدومی به عنوان حادثه تحریک کننده برای این فراخوان گزارش نشده است، در گذشته جراحاتی در مورد آسانسورهای خانگی گزارش شده است. سرویس آسانسور طبق NPR، "در ماه جولای، پسری در یک خانه تعطیلات کرایه ای در کارولینای شمالی پس از گیر افتادن در آسانسور خانه جان خود را از دست داد. CPSC گفت در حوادث دیگر، کودکان دچار شکستگی های متعدد جمجمه، شکستگی مهره ها و سایر صدمات مادام العمر شده اند. در سال 2020، شرکت Otis آسانسورهای خود را برای همان مشکلات فراخوان فعلی فراخوان کرد.

چه آسیب هایی می توانم از آسانسورهای خانگی متحمل شوم؟

اگر یکی از این آسانسورهای معیوب خانگی دارید، باید از خطراتی که می توانند برای شما ایجاد کنند آگاه باشید. این آسیب ها می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • جراحات سوختگی
  • جراحات خرد کننده
  • آسیب اندام
  • آسیب های تروماتیک مغزی
  • آسیب های نخاعی
  • استخوان های شکسته
  • آسیب عصبی

با توجه به فراخوان های صادر شده توسط CPSC، کودکان خردسال در معرض خطر به دام افتادن هستند. طبق CPSC، کودکان همچنین ممکن است در اثر معیوب آسانسور خانگی دچار «شکستگی جمجمه، شکستگی مهره‌ها، خفگی ضربه‌ای و سایر آسیب‌های وحشتناک و مادام‌العمر» شوند.

این صدمات بسته به شدت ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا بهبود یابد و حتی در برخی موارد کشنده باشد. آسیب‌هایی مانند آسیب‌های مغزی و آسیب نخاعی می‌توانند زندگی افراد را برای همیشه تغییر دهند، در صورتی که به دلیل جراحات دچار فلج جزئی یا کامل شوند. صورت حساب های پزشکی برای این آسیب ها می تواند نجومی باشد.

 

اگر آسانسور خانگی معیوب داشته باشم چه باید بکنم؟

اگر آسانسوری در خانه دارید، باید فوراً استفاده از آن را متوقف کنید. CPSC توصیه می کند که یک بازرس آسانسور واجد شرایط برای تعیین خطرات یا خطرات ایمنی آسانسور را بررسی کند. سپس، برای اطمینان از ایمن بودن قطعات، با شرکت سازنده آسانسور در مورد تعویض قطعات تماس بگیرید.


برچسب: سرویس آسانسور، هایکا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۴:۵۹ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)