مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

فیدر بیش از یک آسانسور نیرو می ده

در جایی که یک فیدر بیش از یک آسانسور نیرو می دهد، به هماهنگی انتخابی نیاز دارید. OCPD ها باید به صورت سری طراحی شده باشند، بنابراین یک خطا در یکی فروش آسانسور از آسانسورها تنها توسط OCPD که به آن سرویس می دهد برطرف می شود. فیدر OCPD باید بسته بماند تا آسانسورهای باقی مانده قدرت داشته باشند و به کار خود ادامه دهند.

کنترل‌های الکترونیکی مدرن آسانسور می‌توانند به تغییرات دما حساس باشند. بنابراین، اتاق های تجهیزات آسانسور باید دمایی بین 50 درجه فارنهایت تا 90 درجه فارنهایت را حفظ کنند. برای این کار معمولاً باید اتاق را با یک دمپر آتش/دود تخلیه کنید و سیگنال های آشکارساز دود را در منطق کنترل قرار دهید.

اگر مشخصات شما به یک دریچه در بالای شفت برای تخلیه دود نیاز دارد، باید یک کلید کلیدی با چراغ راهنما برای کنترل آن دریچه تهیه کنید. شما باید این کلید را در لابی اصلی یا در مرکز فرماندهی آتش نشانی ساختمان قرار دهید.

دستورالعمل‌های جدید ADAAG اکنون مستلزم آن است که برق اضطراری برای آسانسورهایی که چهار طبقه یا بیشتر در بالا یا پایین طبقه قابل دسترسی دارند در دسترس باشد .

اگر برق اضطراری آسانسورهای خود را تامین می کنید، باید سیم های ارتباطی را بین کلید انتقال خودکار (ATS) و صفحه کنترل آسانسور اجرا کنید. این دو عملکرد را انجام می دهد. ابتدا، ATS به آسانسورها سیگنال می دهد که در شرف تبدیل به برق اضطراری است - ترجیحاً 30 ثانیه یا بیشتر قبل از تعویض، که به کنترل کننده آسانسور اجازه می دهد تا هر کابین آسانسور را به نزدیکترین فرود و توقف برساند، بنابراین از موتورها و سیستم الکتریکی محافظت می کند. . در مرحله بعد، با چندین بانک آسانسور، کنترل کننده معمولاً فقط به یک آسانسور در هر زمان اجازه کار می دهد و میزان برق مورد نیاز اضطراری را کاهش می دهد.


برچسب: فروش آسانسور، هایکا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۴:۱۳ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)