مجله خبري آسانسور مجله خبري آسانسور .

مجله خبري آسانسور

نصب و دسترسي براي تسهيل در نصب و تعمير تجهيزات آسانسور

نصب و دسترسي براي تسهيل در نصب و تعمير تجهيزات، سازندگان آسانسور درخواست مي كنند كه تيرهاي بالابر تهيه شود. تيرهاي بالابر يك نقطه اتصال براي موتورهاي بالابر، كابين آسانسور، فروش آسانسور ريل يا ساير اجزاء در هنگام نصب اوليه و بعداً در صورت نياز براي تعمير تجهيزات فراهم مي كنند. پيمانكاران آسانسور با تجهيزات ارسالي خود توصيه هايي را براي ظرفيت پرتو ارائه مي دهند. تيرهاي بالابر از تجهيزات متحرك پشتيباني نمي‌كنند، بنابراين بارهاي ضربه‌اي در طراحي مورد توجه قرار نمي‌گيرند. سطح بالايي تير بالابر بايد حداقل 2 اينچ زير سقف يا سطح بالاي آن قرار گيرد تا امكان قرار دادن گيره، چرخ دستي يا دكل را فراهم كند. پايين تيرهاي بالابر و ساير تجهيزات مكانيكي يا حفاظتي آتش نبايد به حداقل ارتفاع اتاق ماشين آلات، 7 فوت، كد تعيين شده تجاوز كند. تيرهاي بالابر معمولاً در مركز بالابر قرار مي گيرند.

 كيفيت سواري آسانسور تحت تأثير دقت و دقت نصب ريل راهنما است. سازه‌هاي ساختماني كه ريل‌ها به آن‌ها وصل مي‌شوند نيز بايد به‌دقت، با شاقول عمودي تقريباً عالي نصب شوند. پيمانكاران آسانسور معمولاً از طريق جزئيات طراحي مغازه درخواست مي‌كنند كه ارتفاع بالابر از شاقول بيش از 1 اينچ در هر 100 فوت سفر عمودي متفاوت نباشد. هنگامي كه هوا توسط كابين متحرك "هل" مي شود، كيفيت سواري آسانسور نيز مي تواند تحت تاثير بوفه شدن كابين قرار گيرد. در سرعت هاي 700 فريم در دقيقه و بالاتر، بالابرها بايد بزرگتر از ابعاد استاندارد باشند تا فضايي را براي هواي مختل شده توسط ماشين در حال حركت بدون ايجاد حركت نامنظم ماشين، بالشتك فراهم كنند. اندازه راهرو بايد حداقل 8 اينچ در عرض كلي و 6 اينچ از جلو به عقب افزايش يابد تا امكان حركت هوا فراهم شود. افزايش اندازه آسانسورها براي چندين آسانسور در يك شفت مشترك معمولاً مورد نياز نيست. چند

ple hoistways اين مشكل را كاهش مي دهد.

 در مناطقي كه ساخت و ساز ساختمان بايد به گونه اي طراحي شود كه فعاليت لرزه اي در نظر گرفته شود، آسانسورها نيز بايد به گونه اي طراحي شوند كه از آسيب به تجهيزات جلوگيري كنند و مهمتر از آن مانع از جابجايي كابين و وزنه تعادل از ريل هاي راهنما و برخورد به سازه مجاور يا در بدترين حالت، كابين و برخورد وزنه تعادل در مناطق لرزه خيز، بالابرها حداقل 4 اينچ تعريض و 2 اينچ عميق تر مي شوند تا امكان تقويت سيستم ريلي و ساختار آن فراهم شود.


برچسب: فروش آسانسور، فروش قطعات آسانسور، هايكا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۲:۱۳ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

گام آسانسور چيست؟ نكات مهم

گام آسانسور يك طرح آسانسور جنبه هاي منحصر به فرد كسب و كار يا برند شخصي شما را خلاصه مي كند و يك گفتگو را آغاز مي كند.يك زمين آسانسور بايد يك مشكل و فروش آسانسور راه حل را به ساده ترين عبارت براي يك استراتژي برنده تعريف كند.هميشه بازار هدف خود را در هنگام انتقال زمين آسانسور در نظر داشته باشيد.زمان بسيار مهم است. شما بايد ايده هاي خود را به شيوه اي منطقي مرتب كنيد.تصور كنيد كه در آسانسور هستيد. متوقف مي شود و معاون شركتي كه مي خواهيد كار كنيد وارد آن مي شود.

 ملاني وينوگراد، متخصص بازاريابي در گروه IMPACT گفت: "درها بسته مي شوند و شما 20 يا 30 ثانيه فرصت داريد تا علاقه او را جلب كنيد." "سريع! چه مي گوييد؟" 

در حالي كه احتمالاً چنين برخوردهاي واقعي با آسانسور را نخواهيد داشت، موقعيت‌هاي مشابه - كه در آن فقط يك لحظه فرصت داريد تا علاقه شخصي را برانگيزيد - هميشه اتفاق مي‌افتد. وينوگراد گفت كه استفاده از زمان كوتاهي كه با يك سرمايه گذار احتمالي، كارفرما يا تماس شبكه اي داريد بسيار مهم است. 

اينجاست كه مقدمه آسانسور مطرح مي‌شود. اين بيانيه كوتاه و از پيش برنامه‌ريزي‌شده، كه براي معرفي خود يا برند شما طراحي شده است، مي‌تواند سلاح مخفي شما در صورت انجام درست باشد و در را براي ارتباط بيشتر باز كند. 

به گفته وينوگراد، يك زمين آسانسور ايده‌آل بايد جذابيت را ايجاد كند، جالب و خاطره‌انگيز باشد و حدود 30 تا 60 ثانيه طول بكشد (طول يك آسانسور متوسط، از اين رو نامش را مي‌گويند). ديگر و خطر از دست دادن توجه مخاطبان خود را داريد. كوتاه تر است و ممكن است اطلاعات مهم را كنار بگذاريد. او گفت كه جزئياتي را در مورد كسب و كار خود بگنجانيد كه سؤالات و مكالمه باز را از هر كسي كه مي‌خواهيد تشويق كند.


برچسب: فروش آسانسور، هايكا، فروش قطعات آسانسور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۸:۰۷ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

مثال هاي براي توجه مشتري براي خريد آسانسور

آيا مي‌دانستيد كه عليرغم داشتن راه‌هاي بيشتر براي ارتباط از راه دور، 60 درصد از زمان كارگران صرف هماهنگي كاري مي‌شود كه تنها 26 درصد آن صرف كار ماهر و 14 درصد صرف استراتژي مي‌شود فروش آسانسور؟ جاي تعجب نيست كه تيم ها براي مديريت پروژه به كمك نياز دارند. پياده سازي ابزارهاي مديريت پروژه مي تواند زمان صرف شده براي هماهنگي كار را كاهش دهد و به افزايش كار ماهر كمك كند.زرنگ و دانا با زمين آسانسور آمار

مثال 4: همه چيز را زير سوال ببريد

اين مثال از سوالاتي استفاده مي‌كند تا حرف شما را به راحتي قابل درك كند. همچنين مخاطب را مجبور مي كند كه به جاي ارائه سخنراني به آنها در گفتگو بپيوندد. سعي كنيد با سوالي شروع كنيد و به پايان برسانيد كه باعث شود مخاطب مدت‌ها پس از خروج شما از اتاق به موضوع شما فكر كند.آيا تا به حال احساس مي كنيد كه زمان زيادي را صرف كار در مورد كار مي كنيد؟ من با افراد زيادي صحبت كرده ام كه نااميدي هاي مشابهي دارند. من هر روز ساعت هاي طولاني كار مي كردم فقط سعي مي كردم به عقب برسم. اما ميدوني چيه؟ از زماني كه شروع به استفاده از نرم افزار مديريت پروژه كرديم، توانستم كارهاي بسيار بيشتري انجام دهم. آيا در گذشته چيزي مشابه را امتحان كرده ايد؟

 مثال 5: پيچش كمدي

اگر طرح شما در مورد يك موضوع جدي نيست، مي توانيد براي جذب مخاطب، پيچش هاي كمدي اضافه كنيد. اين به ويژه در صورت ارائه يك ارائه مفيد است. يك GIF يا يك كليپ خنده دار سريع در بين اسلايدها اضافه كنيد تا حال و هوايتان را كم كنيد. اگر از اين مثال استفاده مي كنيد، مطمئن شويد كه مناسب موقعيت و لحن شركت شما است.

 آيا مي دانستيد كه يك فرد معمولي فقط مي تواند هشت ثانيه توجه كند؟ اين حتي به اندازه‌اي نيست كه سفارش قهوه‌ام را در صبح بدهم. شايد به همين دليل است كه باريستاي من هميشه اشتباه مي كند. اما به طور جدي، من فكر مي كنم به همين دليل است كه بسياري از شركت ها براي رسيدن به ضرب الاجل تلاش مي كنند.

 مثال 6: داستان بگوييد

از توصيفات مشتري يا داستان شخصي خود براي ترسيم تصويري براي مخاطب استفاده كنيد. اگر توضيح موضوع در 30 ثانيه يا كمتر دشوار باشد، به ويژه مي تواند مفيد باشد. گفتن يك داستان راهي عالي براي افزودن يك پيچ و تاب مرتبط است.

 


برچسب: فروش آسانسور، هايكا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۰:۴۳ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)

آسانسورهاي بدون شفت و لوله وكيوم

آسانسورهاي بدون شفت از ساده ترين طرح هاي موجود در بازار هستند. اين مدل ها از كابين يا سكوي بالابر براي حركت بين طبقات بدون شفت يا بالابر محصور استفاده مي كنند. فروش آسانسور در عوض، يك سوراخ ساده از كف طبقه دوم بريده مي شود كه تقريباً در هر جايي مي توان آن را انجام داد. اين امر هزينه هاي نصب را به حداقل مي رساند و حداكثر انعطاف را با قرار دادن آسانسور مي دهد. بسياري از صاحبان خانه‌ها اگر مي‌خواهند آسانسور مستقيماً از طبقه پايين به سمت اتاق خوابشان حركت كند، به جاي نصب آسانسور كامل در كنار راه پله، اين نوع راه‌اندازي را انتخاب مي‌كنند.

از آنجايي كه يك آسانسور بدون شفت فضا، سادگي و هزينه كمتر را در اولويت قرار مي دهد، بايد برخي از قربانيان را انجام داد. به عنوان مثال، آنها معمولاً قادر به سرويس دهي بيش از دو طبقه نيستند، بنابراين رسيدن به طبقه سوم، زيرزمين يا اتاق زير شيرواني احتمالاً فراتر از توانايي اكثر واحدهاي داخلي است. آسانسورهاي بدون شفت تخصص بسياري از سازندگان مختلف است و در انواع سبك كابين، مكانيسم هاي بالابر و الزامات نصب وجود دارند.

آسانسورهاي لوله وكيوم

آسانسورهاي وكيوم از محبوب ترين مدل هاي آسانسور موجود در بازار هستند. اين آسانسورها از لوله هاي آب بندي شده براي ايجاد اختلاف فشار بين بالا و پايين كابين استفاده مي كنند كه فضاي داخل لوله را كاملا پر مي كند. با كاهش فشار بالاي كابين، سيستم نيرويي رو به بالا ايجاد مي كند كه به آرامي و بي صدا كابين را به سمت بالا مي كشد، تا ارتفاع 50 فوتي و پنج فرود. معكوس كردن جلوه به كابين اجازه مي دهد تا به آرامي بدون وينچ هاي پر سر و صدا يا سيستم هاي هيدروليك پايين بيايد.


برچسب: فروش آسانسور، هايكا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۱:۴۸ توسط:رضا قرباني موضوع: نظرات (0)