مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

مثال های برای توجه مشتری برای خرید آسانسور

آیا می‌دانستید که علیرغم داشتن راه‌های بیشتر برای ارتباط از راه دور، 60 درصد از زمان کارگران صرف هماهنگی کاری می‌شود که تنها 26 درصد آن صرف کار ماهر و 14 درصد صرف استراتژی می‌شود فروش آسانسور؟ جای تعجب نیست که تیم ها برای مدیریت پروژه به کمک نیاز دارند. پیاده سازی ابزارهای مدیریت پروژه می تواند زمان صرف شده برای هماهنگی کار را کاهش دهد و به افزایش کار ماهر کمک کند.زرنگ و دانا با زمین آسانسور آمار

مثال 4: همه چیز را زیر سوال ببرید

این مثال از سوالاتی استفاده می‌کند تا حرف شما را به راحتی قابل درک کند. همچنین مخاطب را مجبور می کند که به جای ارائه سخنرانی به آنها در گفتگو بپیوندد. سعی کنید با سوالی شروع کنید و به پایان برسانید که باعث شود مخاطب مدت‌ها پس از خروج شما از اتاق به موضوع شما فکر کند.آیا تا به حال احساس می کنید که زمان زیادی را صرف کار در مورد کار می کنید؟ من با افراد زیادی صحبت کرده ام که ناامیدی های مشابهی دارند. من هر روز ساعت های طولانی کار می کردم فقط سعی می کردم به عقب برسم. اما میدونی چیه؟ از زمانی که شروع به استفاده از نرم افزار مدیریت پروژه کردیم، توانستم کارهای بسیار بیشتری انجام دهم. آیا در گذشته چیزی مشابه را امتحان کرده اید؟

 مثال 5: پیچش کمدی

اگر طرح شما در مورد یک موضوع جدی نیست، می توانید برای جذب مخاطب، پیچش های کمدی اضافه کنید. این به ویژه در صورت ارائه یک ارائه مفید است. یک GIF یا یک کلیپ خنده دار سریع در بین اسلایدها اضافه کنید تا حال و هوایتان را کم کنید. اگر از این مثال استفاده می کنید، مطمئن شوید که مناسب موقعیت و لحن شرکت شما است.

 آیا می دانستید که یک فرد معمولی فقط می تواند هشت ثانیه توجه کند؟ این حتی به اندازه‌ای نیست که سفارش قهوه‌ام را در صبح بدهم. شاید به همین دلیل است که باریستای من همیشه اشتباه می کند. اما به طور جدی، من فکر می کنم به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها برای رسیدن به ضرب الاجل تلاش می کنند.

 مثال 6: داستان بگویید

از توصیفات مشتری یا داستان شخصی خود برای ترسیم تصویری برای مخاطب استفاده کنید. اگر توضیح موضوع در 30 ثانیه یا کمتر دشوار باشد، به ویژه می تواند مفید باشد. گفتن یک داستان راهی عالی برای افزودن یک پیچ و تاب مرتبط است.

 


برچسب: فروش آسانسور، هایکا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۰:۴۳ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)