مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

نصب و دسترسی برای تسهیل در نصب و تعمیر تجهیزات آسانسور

نصب و دسترسی برای تسهیل در نصب و تعمیر تجهیزات، سازندگان آسانسور درخواست می کنند که تیرهای بالابر تهیه شود. تیرهای بالابر یک نقطه اتصال برای موتورهای بالابر، کابین آسانسور، فروش آسانسور ریل یا سایر اجزاء در هنگام نصب اولیه و بعداً در صورت نیاز برای تعمیر تجهیزات فراهم می کنند. پیمانکاران آسانسور با تجهیزات ارسالی خود توصیه هایی را برای ظرفیت پرتو ارائه می دهند. تیرهای بالابر از تجهیزات متحرک پشتیبانی نمی‌کنند، بنابراین بارهای ضربه‌ای در طراحی مورد توجه قرار نمی‌گیرند. سطح بالایی تیر بالابر باید حداقل 2 اینچ زیر سقف یا سطح بالای آن قرار گیرد تا امکان قرار دادن گیره، چرخ دستی یا دکل را فراهم کند. پایین تیرهای بالابر و سایر تجهیزات مکانیکی یا حفاظتی آتش نباید به حداقل ارتفاع اتاق ماشین آلات، 7 فوت، کد تعیین شده تجاوز کند. تیرهای بالابر معمولاً در مرکز بالابر قرار می گیرند.

 کیفیت سواری آسانسور تحت تأثیر دقت و دقت نصب ریل راهنما است. سازه‌های ساختمانی که ریل‌ها به آن‌ها وصل می‌شوند نیز باید به‌دقت، با شاقول عمودی تقریباً عالی نصب شوند. پیمانکاران آسانسور معمولاً از طریق جزئیات طراحی مغازه درخواست می‌کنند که ارتفاع بالابر از شاقول بیش از 1 اینچ در هر 100 فوت سفر عمودی متفاوت نباشد. هنگامی که هوا توسط کابین متحرک "هل" می شود، کیفیت سواری آسانسور نیز می تواند تحت تاثیر بوفه شدن کابین قرار گیرد. در سرعت های 700 فریم در دقیقه و بالاتر، بالابرها باید بزرگتر از ابعاد استاندارد باشند تا فضایی را برای هوای مختل شده توسط ماشین در حال حرکت بدون ایجاد حرکت نامنظم ماشین، بالشتک فراهم کنند. اندازه راهرو باید حداقل 8 اینچ در عرض کلی و 6 اینچ از جلو به عقب افزایش یابد تا امکان حرکت هوا فراهم شود. افزایش اندازه آسانسورها برای چندین آسانسور در یک شفت مشترک معمولاً مورد نیاز نیست. چند

ple hoistways این مشکل را کاهش می دهد.

 در مناطقی که ساخت و ساز ساختمان باید به گونه ای طراحی شود که فعالیت لرزه ای در نظر گرفته شود، آسانسورها نیز باید به گونه ای طراحی شوند که از آسیب به تجهیزات جلوگیری کنند و مهمتر از آن مانع از جابجایی کابین و وزنه تعادل از ریل های راهنما و برخورد به سازه مجاور یا در بدترین حالت، کابین و برخورد وزنه تعادل در مناطق لرزه خیز، بالابرها حداقل 4 اینچ تعریض و 2 اینچ عمیق تر می شوند تا امکان تقویت سیستم ریلی و ساختار آن فراهم شود.


برچسب: فروش آسانسور، فروش قطعات آسانسور، هایکا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۲:۱۳ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)