مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

آسانسورهای بدون شفت و لوله وکیوم

آسانسورهای بدون شفت از ساده ترین طرح های موجود در بازار هستند. این مدل ها از کابین یا سکوی بالابر برای حرکت بین طبقات بدون شفت یا بالابر محصور استفاده می کنند. فروش آسانسور در عوض، یک سوراخ ساده از کف طبقه دوم بریده می شود که تقریباً در هر جایی می توان آن را انجام داد. این امر هزینه های نصب را به حداقل می رساند و حداکثر انعطاف را با قرار دادن آسانسور می دهد. بسیاری از صاحبان خانه‌ها اگر می‌خواهند آسانسور مستقیماً از طبقه پایین به سمت اتاق خوابشان حرکت کند، به جای نصب آسانسور کامل در کنار راه پله، این نوع راه‌اندازی را انتخاب می‌کنند.

از آنجایی که یک آسانسور بدون شفت فضا، سادگی و هزینه کمتر را در اولویت قرار می دهد، باید برخی از قربانیان را انجام داد. به عنوان مثال، آنها معمولاً قادر به سرویس دهی بیش از دو طبقه نیستند، بنابراین رسیدن به طبقه سوم، زیرزمین یا اتاق زیر شیروانی احتمالاً فراتر از توانایی اکثر واحدهای داخلی است. آسانسورهای بدون شفت تخصص بسیاری از سازندگان مختلف است و در انواع سبک کابین، مکانیسم های بالابر و الزامات نصب وجود دارند.

آسانسورهای لوله وکیوم

آسانسورهای وکیوم از محبوب ترین مدل های آسانسور موجود در بازار هستند. این آسانسورها از لوله های آب بندی شده برای ایجاد اختلاف فشار بین بالا و پایین کابین استفاده می کنند که فضای داخل لوله را کاملا پر می کند. با کاهش فشار بالای کابین، سیستم نیرویی رو به بالا ایجاد می کند که به آرامی و بی صدا کابین را به سمت بالا می کشد، تا ارتفاع 50 فوتی و پنج فرود. معکوس کردن جلوه به کابین اجازه می دهد تا به آرامی بدون وینچ های پر سر و صدا یا سیستم های هیدرولیک پایین بیاید.


برچسب: فروش آسانسور، هایکا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۱:۴۸ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)