مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

آسانسورهای هیدرولیک خانگی چگونه کار می کنند؟

با استفاده از پاک کننده فولاد ضد زنگ بدون آئروسل با pH خنثی و بدون سفید کننده یا آمونیاک، از تجمع چربی در پولیش فولاد ضد زنگ تجاری جلوگیری کنید. فروش آسانسور از تمیز کردن فولاد ضد زنگ خودداری کنید، زیرا باعث ایجاد خراش می شود. به جای پد تمیز کردن، از پارچه های نخی، حوله های میکروفیبر، اسفنج های نرم، یا حوله های کاغذی در ترکیب با مواد پاک کننده مناسب استفاده کنید.

نحوه تمیز کردن درب آسانسور

دانستن نحوه تمیز کردن درهای آسانسور بسیار مهم است، زیرا زباله ها و موانع موجود در درب می تواند باعث مشکلات عملکرد شود. هر ریزش یا آشفتگی اطراف درهای آسانسور را فوراً تمیز کنید و به طور معمول بررسی کنید که مسیرهای درب از زباله پاک نشده باشند.

راهنمای آسانسور خانگی هیدرولیک

آیا به دنبال یک آسانسور خانگی آرام هستید که سواری آرامی را فراهم کند؟ اگر چنین است، یک آسانسور هیدرولیک ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. آسانسورهای هیدرولیک خانگی متکی به طرحی هستند که مدت‌ها در بازار آسانسورهای تجاری و صنعتی برای همه چیز از ماشین‌های دم دستی گرفته تا آسانسورهای باری استفاده می‌شد و به دلیل قابلیت اطمینان و تعمیر و نگهداری آسان شهرت دارند.

آسانسورهای هیدرولیک خانگی چگونه کار می کنند؟

آسانسورهای هیدرولیک توسط پیستونی که در یک سیلندر هوابند محصور شده است تغذیه می شوند. یک موتور الکتریکی روغن هیدرولیک را به داخل سیلندر پمپ می کند که پیستون را حرکت داده و کابین آسانسور را بالا می برد. برای پایین آمدن، یک سوپاپ به آرامی فشار ایجاد شده در داخل سیلندر را آزاد می کند و پیستون به سمت پایین حرکت می کند و خودرو را با خود می برد. نتایج، صعود و فرود ماشینی بسیار نرم و آرام است. آسانسورهای خانگی هیدرولیک به یک ماشین آلات کوچک واقع در کنار راهرو یا بالابر برای ذخیره تجهیزات و کنترل های پمپاژ هیدرولیک لازم نیاز دارند. برخی از مدل ها شامل کاهش اضطراری باتری در صورت قطع برق می شوند.


برچسب: فروش آسانسور، فروش قطعات آسانسور، هایکا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۲:۰۱ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)