مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

روش و سیستم تشخیص درب فرود چاه آسانسور

 

این اختراع روشی را برای تشخیص درب فرود چاه آسانسور نشان می دهد. این روش شامل مراحل به دست آوردن اولین تصویر ارسال شده توسط دستگاه جمع‌آوری تصویر اول است که در آن تصویر اول توسط فروش آسانسور اولین دستگاه ثبت تصویر در چاه آسانسور بالای قسمت بالایی کابین آسانسور جمع‌آوری می‌شود و تصویر دوم ارسال شده توسط دستگاه جمع‌آوری تصویر دوم، که در آن تصویر دوم توسط دستگاه دریافت تصویر دوم در چاهک آسانسور زیر قسمت پایین کابین آسانسور جمع‌آوری می‌شود و اطلاعات هشدار دهنده را به مرکز نظارت ارسال می‌کند که مقدار تفاوت روشنایی تصویر اول و روشنایی چاه آسانسور زمانی که درب آسانسور کاملا بسته است بیشتر از مقدار آستانه است و ارسال اطلاعات هشدار به مرکز نظارت در هنگام تفاوت مقدار روشنایی تصویر دوم و روشنایی چاه آسانسور در هنگام آسانسور درب فرود به طور کامل بسته است بیشتر از مقدار آستانه است. این اختراع بیشتر سیستمی را برای تشخیص درب فرود چاه آسانسور نشان می دهد. روش و سیستم تشخیص درب فرود چاه آسانسور بسته قابلیت اخطار به موقع را دارد که درب فرود بالای چاه آسانسور و درب فرود زیر چاه آسانسور بسته نشود.

نوعی روش و سیستم نظارت بر آب بندی لایه درب بالابر آسانسور زمینه فنی اختراع حاضر به نوعی روش و سیستم نظارت بر آب بندی لایه درب بالابر آسانسور مربوط می شود.

تکنولوژی پس زمینه

در حال حاضر دستگاه آسانسور به طور کلی از حلقه اتصال لایه درب برای نظارت بر درب آسانسور استفاده می کند، لایه درب را به طور کامل منقبض می کند که همه نظارت می شوند و کاملاً دو حالت منقبض می شوند. دستگاه بسته شدن، برای تحقق پیوند لایه درب همه لایه ها درب.

خلاصه اختراع

تجسم اختراع حاضر نوعی روش و سیستم مانیتورینگ درب بالابرهای آسانسور را فراهم می کند، برای نظارت بر درب لایه بالا و پایین کابین استفاده می شود، قرارداد را به طور کامل از آن لایه ها درب و وضعیت قرارداد را به طور کامل نه و به موقع قضاوت می کند. هشدار زمانی که وضعیت قرارداد به طور کامل به نظر می رسد در آن لایه ها نیست.


برچسب: فروش آسانسور، هایکا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۳:۳۸ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)