مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

تقاضا برای آسانسورهای کارآمد در حال افزایش است

فناوری بهبودیافته آسانسور همچنین می‌تواند تجربه بازدیدکنندگان را با کاهش زمان انتظار افزایش دهد. در مرکز تجارت جهانی 1، آسانسورها از یک سیستم هوشمند استفاده می کنند که سواران را که به همان مقصد می روند فروش آسانسور، گروه بندی می کند. همه آسانسورها از طریق یک سیستم مرکزی دیسپاچینگ الکترونیکی متصل می شوند. این امر از توقف و رفت و آمد بسیاری از افراد که همزمان از آسانسور استفاده می کنند جلوگیری می کند. در عوض، هر آسانسور برنامه ریزی شده است تا به یک طبقه برود - با افرادی که می خواهند به آنجا بروند - بدون توقف زیادی در این بین. این یک مزیت دوگانه از صرفه جویی در انرژی و رساندن مستاجران به جایی که سریعتر به آنجا می رود را ارائه می دهد.

یکی دیگر از نوآوری‌های بین‌صنعتی نسبتاً جدید، آسانسور بدون کابل است. این آسانسورها می توانند هم به صورت عمودی و هم افقی حرکت کنند. این آسانسورها معمولاً از پلاستیک تقویت‌شده با فیبر کربن ساخته می‌شوند و توسط موتورهای خطی تغذیه می‌شوند که می‌توانند کابین‌ها را به سمت بالا و پایین، جلو و عقب و به چپ یا راست روی ریل‌های مغناطیسی حرکت دهند. آسانسورهای بدون کابل در مصرف انرژی کارآمد هستند و اثرات ردپای کربن را به طور چشمگیری کاهش می دهند.

نتیجه

تقاضا برای آسانسورهای کارآمد در حال افزایش است. دلیل این رشد این است که توسعه‌دهندگان و مالکان ساختمان‌ها به محیط زیست آگاه‌تر می‌شوند. آسانسورهای سبز نه تنها کارایی ساختمان را بهبود می بخشند و ارزش کلی ملک را افزایش می دهند، بلکه می توانند به ساختمان کمک کنند تا امتیاز سیستم رهبری شورای ساختمان های سبز ایالات متحده در طراحی انرژی و محیطی (LEED) را کسب کند، که در شش دسته اعطا می شود، که چهار مورد از آنها مستقیماً تحت تأثیر آسانسورها هستند. . با رسیدن مصرف انرژی به بالاترین حد خود، سازندگان بیشتر و بیشتری به دنبال جایگزین های سبز هستند. چه آسانسورهای مشتریان خود را مدرن سازی کنید و چه نصب تکنولوژی جدید آسانسور، انتخاب آسانسورهای سبز برای ساکنان ساختمان، مالکان و محیط زیست سودمندتر است.


برچسب: فروش آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۳:۵۶ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)