مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

راه های جلوگیر از نفوذ در امنیت آسانسور

برای جلوگیری از این نوع نفوذ، باید دستگاه های محدود کننده دسترسی را در طبقاتی که به امنیت بیشتری نیاز دارند راه اندازی کنید. بنابراین، تنها افرادی که دارای اعتبار مناسب هستند می توانند وارد شوند فروش آسانسور و ورود اجباری به راحتی قابل تشخیص است. شما همچنین می توانید سیستم کنترل دسترسی خود را با سیستم های نظارت تصویری و ارتباطی خود ادغام کنید و به راحتی افراد فراتر از اعتبار را شناسایی کنید.

3. مواردی از "خوک زدن" مشاهده شده است. در این حالت، فرد دوم بلافاصله پس از اینکه فردی با دسترسی چند طبقه از اعتبار خود استفاده کرد و طبقه خود را انتخاب کرد، دکمه طبقه دیگری را فشار می‌دهد.

 

راه حل: تمرین خوبی است که برای چنین موقعیت هایی فشار دکمه را به یک عدد در هر سوایپ محدود کنید. این تمرین همچنین می‌تواند به شما کمک کند شخص مسافر، طبقه مقصد و زمان او را بشناسید. همچنین می‌توانید این فعالیت را با تعیین محدودیت‌های سخت‌گیرانه برای استفاده از کارت‌های کشیدن برای تماس با کابین آسانسور و انتخاب طبقه مقصد محدود کنید.

4. در صورت آتش سوزی در ساختمان، وحشت زیادی در سراسر طبقات اتفاق می افتد، به خصوص اگر دسترسی به اعتبار و باز کردن آسانسور زمان بر باشد. این می تواند باعث هرج و مرج و آسیب بیشتر به افراد شود.

 

راه حل: برای محدود کردن چنین هرج و مرج، می توانید کنترل دسترسی آسانسور خود را با سیستم اعلام حریق خود یکپارچه کنید. این به رفع محدودیت‌های آسانسور و دسترسی به دستگاه‌های محدودکننده کمک می‌کند و به افراد امکان می‌دهد بدون استفاده از گواهینامه به سرعت حرکت کنند.

استفاده از اعلان فوری به مقامات مربوطه اجازه می دهد از فعال شدن "حالت خدمات آتش نشانی" مطلع شوند. اعزام نیروهای امنیتی و آتش نشانی به شما کمک می کند تا مردم را بیرون کنید.

این آسیب‌پذیری‌ها به وصله‌ها و کنترل‌های خاصی مانند ویژگی کشیدن دکمه تک دکمه، ویژگی اعلان و غیره نیاز دارند تا بتوانید از هرگونه نقض امنیتی در ساختمان جلوگیری کنید.

 


برچسب: فروش آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۴:۳۴ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)