مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

تفکیک انواع مواردی آسانسوری که باید در نظر گرفته شود اشاره شده است.

آسانسور مسکونی - الزامات قبل از ساخت: نصب مسکونی:بررسی الزامات پیش از ساخت مورد نیاز برای تطبیق آسانسور بسیار مهم است. آسانسورهای سنتی اغلب به شفت های قبل از ساخت، فروش آسانسور گودال ها یا ماشین آلات اختصاصی نیاز دارند. این آسانسورها می توانند فضای زیادی را در محل سکونت شما اشغال کنند. همچنین، آنها به کارهای ساختمانی بیشتری نیاز دارند. برای کاربردهای مناسب، آسانسورهای سنتی اغلب در کمدهای انباشته نصب می شوند. بنابراین، امکانات نصب در داخل اقامتگاه را محدود کنید. علاوه بر این، آنها می توانند یکپارچگی ساختاری خانه را تحت تأثیر قرار دهند. این باعث می شود نصب آنها بیشتر درگیر شود.

 

آسانسورهای خانگی توسط PVE آسانسورهایی هستند که به راحتی در طبقه همکف قرار می گیرند و خود پشتیبانی می کنند. آنها به راحتی در هر خانه ای نصب می شوند. آنها نیازی به شفت، گودال یا اتاق ماشین قبل از ساخت ندارند. آسانسورهای مسکونی توسط PVE با استفاده از سیستم 220 ولتی، دوشاخه و بازی کار می کنند و به سادگی به دیوار شما وصل می شوند. همچنین آسانسورهای PVE نسبت به آسانسورهای سنتی نیازهای قبل از ساخت کمتری دارند. آسانسورهای ما به روغن، گاز یا روان کننده مضر نیاز ندارند. آنها دوستدار محیط زیست هستند. با گذشت زمان، آسانسورهای ما نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارند و در زمان و هزینه صرفه جویی می کنند. اتاق های ماشین اختصاصی لازم نیست، زیرا صاحبان خانه ماشین آلات ما را بالای آسانسور نصب می کنند. در نتیجه، آسانسورهای مسکونی در 2-3 روز برای هر پروژه ساخت و ساز جدید یا یکپارچه سازی نصب می شوند.

 

طراحی آسانسور و افزودن زیبایی شناختی آن به خانه شما عاملی است که باید در نظر بگیرید. آسانسورهای هیدرولیک و کششی نصب شده در کمدهای انباشته با شفت اختصاصی، طراحی یک محل سکونت را بهبود نمی بخشد. بالابرهای سکوی ایستاده موجود در بازار در خارج از کشور تولید می شوند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۵:۴۶ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)