مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

راهنمای برنامه ریزی آسانسور و پله برقی 1401

هدف ما ارائه یک مزیت عملکردی به مشتریان خود با ایجاد بهترین تجربه کاربری با افراد مبتکر است. راه حل های جریان در محیط شهری در حال توسعه سریع است. این به افراد اجازه می دهد تا به راحتی، فروش آسانسور ایمن و کارآمد در داخل و بین ساختمان ها حرکت کنند.چندین دهه است که پله‌های برقی و پیاده‌روی پیشرو در صنعت را ارائه می‌کنیم و ما یکی از رهبران جهانی در این صنعت هستیم. این راهنمای برنامه ریزی تجربه و تخصص گسترده ما را در این زمینه نشان می دهد. این یک راهنمای روشن، قابل درک و جامع برای تمام مراحل اصلی فرآیند، از برنامه ریزی اولیه پروژه تا مرحله نهایی است.

همیشه کمبود فضا برای ملاقات با فضاهای آزاد رسمی وجود دارد. این بدان معنی است که دستگاه های ایمنی ویژه و سولو برای ساخت آسانسور ایمن و قابل اعتماد، باید به جزئیات فکر کرد.

«بیشتر اوقات، به دلیل داشتن وزن متحرک بیش از حد، نمی خواهید یک آسانسور کششی روی یک قایق تفریحی نصب شود. اگرچه شرکت‌های بزرگ‌تر تمایل دارند از سیستم مورد استفاده در بیشتر آسانسورهای زمینی استفاده کنند، اما می‌دانیم که این به خدمه اجازه نمی‌دهد تا تعمیرات اساسی و عیب‌یابی در هواپیما را انجام دهند، بنابراین در درازمدت با تماس‌های اضطراری هزینه‌بر است.

تمام تامین کنندگان آسانسور و بالابر قایق بادبانی باید مطابق با نیازهای سازمان های اطلاع داده شده کار کنند و طراحی ها باید بر اساس دستورالعمل اروپایی EN81 باشد تا اطمینان حاصل شود که هر کدام تا حد ممکن ایمن هستند.

راه اندازی.این به شما کمک می کند تا راه حل صحیح را برای هر برنامه خاص انتخاب کنید و راه هایی را برای بهینه سازی جریان مردم در ساختمان خود توصیه کنید.همچنین به شما کمک می کند تا قوانین مربوط به ساختمان و کد ایمنی پله برقی آمریکای شمالی و پیاده روی خودکار را درک کنید.

به طور خلاصه، این راهنمای برنامه ریزی همراه شما در هر پروژه ای خواهد بود که با آن درگیر هستید. امیدوارم مفید واقع شده باشید و برای شما یک پله برقی موفق آرزو می کنمپروژه autowalk در مواردی که هنوز سؤالی دارید، لطفاً با نماینده فروش محلی KONE خود تماس بگیرید، که با خوشحالی از شما پشتیبانی لازم را ارائه می کند.


برچسب: فروش آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۴:۵۵ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)