مجله خبری آسانسور مجله خبری آسانسور .

مجله خبری آسانسور

درباره آسانسور و اجزا و متعلقات آن

عملیات خودکار گروهی، دو یا چند خودرو را به صورت گروهی کنترل می‌کند، و آنها را برای کار در یک بازه زمانی مشخص تعیین می‌کند. اگر ترافیک سنگین باشد و دو یا چند آسانسور مانند فروش آسانسور در بیمارستان‌ها، فروشگاه‌های بزرگ و دفاتر کار می‌کنند، از عملکرد خودکار گروهی استفاده می‌شود.

درب های بیرونی مجزا و درهای کابین از اجزای ضروری سیستم های آسانسور مدرن هستند.این دو معمولاً از یک نوع عملیات استفاده می کنند - به عنوان مثال، باز شدن در مرکز، دو لنگه، تک لغزنده.درها توسط یک موتور الکتریکی روی ماشین باز و بسته می شوند.
سرعت درب هنگام بسته شدن تنظیم شده است تا از آسیب به افرادی که در بسته شدن گرفتار شده اند جلوگیری شود.یک سنسور در صورت برخورد با یک جسم در هنگام بسته شدن، به صورت الکتریکی در را معکوس می کند.کنترل‌های فوتوالکتریک و دستگاه‌های الکترونیکی مجاورت نیز برای کنترل برگشت درب استفاده می‌شوند.درهای راهرو به گونه ای طراحی شده اند که همیشه قبل از کار آسانسور بسته می شوند.برای آسانسورهای باری، درهای کشویی عمودی و دوپاره رایج هستند. چنین درهایی از یک ورقه بالا و پایین تشکیل شده اند که به طور مکانیکی به هم متصل شده اند به طوری که نیمه پایینی به سطح کف می رسد در حالی که نیمه بالایی از سقف کابین بالا می رود. یک دروازه داخلی محافظ اغلب مورد نیاز است.

در مکان‌های مجزا، به‌ویژه در خانه‌های خصوصی، تلفن به یک سانترال خارجی اغلب طبق قانون الزامی است.در بسیاری از ساختمان ها، آسانسورها دارای سیستم های ارتباطی در صورت بروز خرابی های مکانیکی هستند.دکمه های هشدار، روشنایی اضطراری و برق اضطراری اغلب ارائه می شوند.دستگاه های بارگیری و تخلیه خودکار در آسانسورهای باربری مدرن گنجانده شده اند.
یک دکمه تماس، وانت خودکار را فعال می کند. آسانسور می رسد، بار به داخل کابین کشیده می شود، کابین به طبقه مناسب حرکت می کند و بار تخلیه می شود.


برچسب: فروش آسانسور،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۴:۳۱ توسط:رضا قربانی موضوع: نظرات (0)